AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Så jeg går litt lengre ut av min komfortsone nå og vil gjerne høre fra andre hvordan dere holder selvtilliten oppe når livet går ned. Jeg sliter ekstremt for tiden med selvtilliten min. Jeg vet at jeg ikke er stygg (er heller ikke super pen) men jeg er meg. Men jeg har hatt en vond periode over litt for lang tid, hvor både familie, venner og kjæreste (eks) har satt et godt hugg I selvtilliten min. Jeg føler det er ekstremt vanskelig å bli kvitt all negativiteten da 1. Han som kunne hjulpet meg ut av familie er for gamle til at jeg vil sitte å fortelle hvordan jeg bli behandlet, og de jeg lente meg på før har død de siste årene. 2. Venner er den lette, men jeg sitter nå med nesten igjen. og alle har sine liv og opptatt til at jeg vil forstyrre dem. 3. Jeg kan ikke kvitte med meg ekskjæresten annet enn å gjøre han eks da vi har barn sammen. Jeg er forsatt glad I han men han var ikke særlig snill og følte da at et forhold selvom vi har barn ikke var riktig. Når jeg følge "malen" på å få et litt bedre syn på meg selv. Men ikke oppnår noe. Hva gjør jeg videre. Akkurat nå føler jeg meg veiløse, stygg, aleine og lei (vilkelig lei) Anonymous poster hash: 46ad0...d7f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Feil forum å poste i. Post det i singel forumet , der svarer folk lykke tilAnonymous poster hash: b7ad3...23a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå