Gå til innhold

MASSE utflod :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Har et litt udelikat problem her. Obs: langt innlegg.

Plutselig for ei stund siden fikk jeg sinnsykt mye utflod. Prøvde meg derfor på en kur med vivag. Det ble bedre en liten stund, så kom det tilbake igjen. Har derfor tatt både vivag og canesten-kur flere ganger i løpet av det siste halvåret, men det vender stadig tilbake. Så fikk jeg plutselig virkelig smertefull sopp for en måned siden ca, men det gikk bort etter en diflucan-kur, heldigvis. Kjørte på med en ny runde med vivag og trodde jeg var kvitt problemet for godt, før det en uke etterpå var like ille igjen. 

Det er så ille at det plutselig kan føles ut som jeg tisser på meg, og jeg blir våt gjennom alt av truser og bukser. Når kjæresten min fingrer meg kan man høre tydelige "skvulpe" lyder, og jeg har mistet mye av følelsen under sex pga jeg er så alt for våt. Føler også jeg nesten er blitt litt videre? Mulig det bare er pga at jeg er så våt at den sklir lettere inn.. Vil tro det ikke er like godt for kjæresten heller, selv om han er snill og sier at han ikke tenker noe over det og at det er deilig når jeg er våt. Sliter også med at det kommer fort luft inn, noe som resulterer i "fittefis" (hater det ordet) HVER ENESTE GANG VI HAR SEX.  Før skjedde det bare en gang i blant, og da kun dersom han tok meg bakfra. Kan ikke le på en halvtime etterpå, da det alltid fører til høye prompelyder(som ofte fører til enda mer latter, men okei). Dersom jeg går på do rett etter sex høres det nesten ut som jeg har skikkelig diare, da det kommer så mye luft fra underlivet  :( Skjer også dersom jeg setter meg på huk når jeg er naken, f.eks etter dusj. Da "promper" jeg fra underlivet når jeg reiser meg og for eksempel må hoste eller noe annet som gjør at luft blir presset ut. Får helt panikk for at dette skal skje i klasserommet eller andre steder meg mange mennesker. Sinnsykt flaut!

Det lukter ikke noe heldigvis, kun hvis det har fått godgjort seg litt i trusa en stund. F.eks når jeg er på trening og blir god å varm. Da kan jeg kjenner det lukter dersom jeg går ned i knebøy eller noe annet som gjør at jeg må spre benene. Føler alle rundt og kan lukte det.. Den er ikke veldig sterk eller spesielt vond, men man legger merke til den (jeg gjør i hvert fall). Etter en lang dag på skolebenken tørr jeg nesten ikke reise meg før alle andre rundt meg har gått i frykt for at de skal merke noe. Kanskje det bare er slik utflod lukter i store mengder?

Har hatt skjedekatarr tidligere, men da luktet det jo død og fordervelse der nede. Vet ikke om det er det jeg kan ha, bare uten lukten? Har prøvd å se på konsistens og farge men det forandrer seg hele tiden. Noen ganger det skikkelig slimete (mistenker at det er i forbindelse med eggløsning). Kan være så ille at det henger ut av underlivet noen ganger når jeg er på do  :hakeslepp: Ellers varierer det fra hvitt, til gul og av og til synes jeg kanskje den er litt grønnlig?

Har kontaktet lege, men problemet er at jeg går på skole i en annen by. I studiebyen min henviste de meg bare til fastlegen min, men jeg er kun hjemme i helger og da har legen min stengt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, nå er jeg så utrolig lei. 

Noen som har peiling på hva det eventuelt kan være? Jeg er livredd for at legen skal si at det bare er sånn og at han ikke kan gjøre noe med det.  :omg:

Setter stor pris på alle svar, og igjen; beklager for udelikat innlegg. 

Anonymous poster hash: eefd6...19e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig er det bakteriell vaginose. Det må behandles med antibiotika. Vivag kurerer ikke dette, det kan bare forebygge litt. Du har antakelig hatt sopp i tillegg pga ubalansen.

Anonymous poster hash: 85019...d58

Skrevet

Kan også være en kjønnssykdom, sørlig om det er litt gulgrønt (mycoplasma, klamydia eller andre bakterier som ikke alltid slår ut på en test, men som må behandles med antibiotika - og en annen type enn den som brukes mot bakteriell vaginose).

Legesjekk er ikke dumt.

Anonymous poster hash: 85019...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...