Gå til innhold

Lite treff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en har fått hørt at det bilde en bruker som profilbilde på nettdatingsiden er fint. Men alikevel får få treff kan det være på tide å finne et annet, eller skrive noe nytt i profilteksten.

Anonymous poster hash: 2cc38...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror ikke problemet er at profilteksten blir uforståelig når du deler opp setningene på den måten, da?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk flere bilder, og ikke ha så mye profiltekst.



Anonymous poster hash: 7f6e8...281
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! da har jeg redigert den profilen. Så får jeg se om det blir flere treff

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke problemet er at profilteksten blir uforståelig når du deler opp setningene på den måten, da?

 

For noe frekt å si??

 

 

Når en har fått hørt at det bilde en bruker som profilbilde på nettdatingsiden er fint. Men alikevel får få treff kan det være på tide å finne et annet, eller skrive noe nytt i profilteksten.

Anonymous poster hash: 2cc38...008

 

At du får få treff kan være positivt, fordi da får du treff fra de som faktisk ser etter noen som deg. Men selvfølgelig får man mange treffe har man flere muligheter, men også desto mange flere man må sortere ut for å finne noen som man faktisk passer sammen med.

 

Det kan også hende at nettdating ikke er tingen for deg. At du får vist hvem du er mye bedre i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du får få treff kan være positivt, fordi da får du treff fra de som faktisk ser etter noen som deg.  

 

Hva sier det om man får ingen treff?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Når en har fått hørt at det bilde en bruker som profilbilde på nettdatingsiden er fint. Men alikevel får få treff kan det være på tide å finne et annet, eller skrive noe nytt i profilteksten.

Anonymous poster hash: 2cc38...008

Det første folk ser i listen over single er profilbildet.

Jeg vet ikke om du er mann eller kvinne, for det er forskjell fra hva som gir resultater hos de begge.

Dette kan du søke opp på nettet. Anbefaler å oppsøke en fotograf eller en amatør som er flink til å ta fine portretter.

 

Her er det et lass med råd på emnet: https://www.google.no/search?q=online+dating+profile+photography&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Bj8iVpezFcPmywPSiKrwBg

 

Når det gjelder selve profilen, så gjelder det å ha en profiltekst som viser deg fra din beste side. Den må være ærlig og positiv, men den bør helst ikke inneholde elementer som kan tolkes negativt på noe vis (dessverre). I tillegg bør du ha minst 5 gode albumbilder og det siste albumbildet bør være prikken over i-en som får vedkommende til å ta kontakt.

 

Husk at bildene også må være ærlige. Hvis alle bildene viser deg fra vinkler som skjuler deg for den du er, så vil vedkommende kunne oppfatte dette som en skuffelse når dette blir avslørt. F.eks. ved første date. Hvis du f.eks. har noen kilo ekstra, lite hår på hodet eller lignende, så bør du ikke skjule dette. Da risikerer du at det stopper allerede etter første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier det om man får ingen treff?

 

Ofte får man ingen treff hvis man ikke har profilbilde. Har man profilbilde har man ikke et profilbilde som skaper tiltrekning hos noen. Da tenker jeg at nettdating eller nettdating apper kanskje ikke er noe for personen, eller at man nå endre profilbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du får få treff kan være positivt, fordi da får du treff fra de som faktisk ser etter noen som deg. Men selvfølgelig får man mange treffe har man flere muligheter, men også desto mange flere man må sortere ut for å finne noen som man faktisk passer sammen med.

 

 

Det var jo en merkelig påstand. Det kan jo like gjerne være en som trykker liker/sender hjerter til alle uavhengig om de har lest profilteksten til vedkommende. 

Anonymous poster hash: 10bd9...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var jo en merkelig påstand. Det kan jo like gjerne være en som trykker liker/sender hjerter til alle uavhengig om de har lest profilteksten til vedkommende. 

Anonymous poster hash: 10bd9...3d7

 

 

Ja absolutt, men disse vil sjeldent ta kontakt med noe kontret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte får man ingen treff hvis man ikke har profilbilde. Har man profilbilde har man ikke et profilbilde som skaper tiltrekning hos noen. Da tenker jeg at nettdating eller nettdating apper kanskje ikke er noe for personen, eller at man nå endre profilbilde.

 

Og hva da hvis nettdating var siste mulighet, og man ikke klarer å treffe noen på mere tradisjonelle måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe frekt å si??

 

Mener det helt oppriktig, måtte lese det tre ganger før jeg fikk med meg hva som sto der. En setning som begynner med en subjunksjon, og så plutselig stopper midtveis, ødelegger leseflyten fullstendig. En profiltekst full av sånt blir bare slitsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva da hvis nettdating var siste mulighet, og man ikke klarer å treffe noen på mere tradisjonelle måter?

 

Hvis du ikke treffer noen, er det fordi du har valgt det selv.

Anonymous poster hash: 2139b...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du ikke treffer noen, er det fordi du har valgt det selv.

Anonymous poster hash: 2139b...b4a

 

 

Naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva da hvis nettdating var siste mulighet, og man ikke klarer å treffe noen på mere tradisjonelle måter?

 

Det har heldigvis kommet flere selskaper som driver med Matchmaking ( i Norge) og det er den beste løsningen i mine øyne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener det helt oppriktig, måtte lese det tre ganger før jeg fikk med meg hva som sto der. En setning som begynner med en subjunksjon, og så plutselig stopper midtveis, ødelegger leseflyten fullstendig. En profiltekst full av sånt blir bare slitsomt.

 

Det finnes veldig mange andre måter å fortelle at du ikke helt forstod hva som stod der, enn den måten du valgte. Men man reagerer jo ut i fra det reaksjonsmønsteret man har :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes veldig mange andre måter å fortelle at du ikke helt forstod hva som stod der, enn den måten du valgte. Men man reagerer jo ut i fra det reaksjonsmønsteret man har :)

 

Trå forsiktig, frøken "du er skyld i det selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trå forsiktig, frøken "du er skyld i det selv".

 

Hvorfor det, fordi du ikke liker å kjenne på det jeg forteller deg? Da er det kanskje noe i det jeg sier da? Du er veldig flink til å slenge med kjeften og sette andre på plass, men liker ikke noen noen pirker litt i dine negative fremstillinger.  Noe for deg å tenke på bare.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Trå forsiktig, frøken "du er skyld i det selv".

 

Hvorfor det, fordi du ikke liker å kjenne på det jeg forteller deg? Da er det kanskje noe i det jeg sier da? Du er veldig flink til å slenge med kjeften og sette andre på plass, men liker ikke noen noen pirker litt i dine negative fremstillinger.  Noe for deg å tenke på bare.. 

 

Så søte dere er!  :glare:

 

Synes Okapi har helt rett, jeg. Jeg forsto først nå at åpningsinnlegget faktisk ender med et spørsmål, og ikke en påstand. Først trodde jeg at TS ønsket å dele en påstand med andre, men TS stiller faktisk et spørsmål ... Jeg er enig, dersom hele profilteksten er skrevet på samme måte kan det bli vanskelig å få treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...