MissGrey Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Ser på nyhetene på Tv2. Der får vi servert at Israel driver med politivold mot demonstranter! POLITIVOLD!!! Hva faen skal de gjøre, da? La disse steinkastende pøblene steine folk i gatene? Hvorfor fremstiller media denne situasjonen slik? Hver jæ... gang det har vært våpenhvile må en eller annen dust sende en bombe inn i Israel og når Israel svarer er de drittsekkene?! Grrrrrrr.....måtte bare få det ut! 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Att Ser på nyhetene på Tv2. Der får vi servert at Israel driver med politivold mot demonstranter! POLITIVOLD!!! Hva faen skal de gjøre, da? La disse steinkastende pøblene steine folk i gatene? Hvorfor fremstiller media denne situasjonen slik? Hver jæ... gang det har vært våpenhvile må en eller annen dust sende en bombe inn i Israel og når Israel svarer er de drittsekkene?! Grrrrrrr.....måtte bare få det ut! Og attpåtil får Israel kjeft fordi de tar igjen, den sterke har tydligvis ingen rett til å ta igjen. Anonymous poster hash: bec34...83d 1
Example Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Norsk media er venstreorientert og støtter palestinerne. Det er mer "korrekt" å være Hamas-vennlig enn Israel-vennlig. Noe som er ganske sykt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Fra tv2-nyhetene nettopp:"En palestinsk mann er skutt og drept av israelske soldater (...) Mannen ble skutt da han gikk til angrep på en av soldatene med kniv". Har sett mange tilfeller av slik rapportering; det innledes med at Israel har skutt noen, mens bakgrunnen til skytingen, knivangrep, nevnes kjapt i en bisetning. Slik ladet rapportering påvirker jo mottakerne. Det ble heller ikke nevnt at knivmannen i den siste saken var forkledd som en journalist med "press" skrevet på jakken. Anonymous poster hash: ebc6d...289 4
jabx Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Ser på nyhetene på Tv2. Der får vi servert at Israel driver med politivold mot demonstranter! POLITIVOLD!!! Hva faen skal de gjøre, da? La disse steinkastende pøblene steine folk i gatene? Hvilke demonstranter er det snakk om? Er det episoden der en sivil israelsk spesialavdeling infiltrerer steinkastende kriminelle og tar ut kun den verste personen i stedet for å bare plaffe ned hele gjengen som de også kunne gjort? Demonstranter? Latterlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå