Gjest sjakkmatt Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Fikk Dalacin på resept i går og skal gå på det i tre dager. Satte den første inn i skjeden i går kveld og var litt redd for om jeg fikk den langt nok inn. Apotekaren sa jeg burde ha på bind i natt fordi det kan bli litt grisete når det oppløste kommer ut som utflod, men da jeg våknet og gikk på do i dag tidlig kom det ingenting.. Gikk innom apoteket nå i ettermiddag og spurte om det var vanlig, for jeg så ikke noe om det i pakningsvedlegget. Hun sa jeg ikke skulle bekymre meg, men hun flakket med blikket og virket ikke helt sikker. Noen erfaringer her med at man ikke får utflod etter å ha tatt dem? Og er sannsynligheten for å få bivirkningen sopp større av at utfloden ikke kommer ut, tro?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Den har nok ikke løst seg opp helt enda.Anonymous poster hash: 02fc4...ac5
Eighth Planet Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Som nevnt over her. Den har nok ikke løst seg opp enda. Hvis du dyttet den veldig langt opp tar det lenger tid før den kommer ut igjen. Bruk truseinnlegg og vent
Gjest sjakkmatt Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Jeg dro innom en ny apotekariat på vei hjem for å dobbeltsjekke. Hun var trygg og stødig og sa at dette ikke var noe problem. Mange får ikke utflod hvis de setter den inn før de legger seg, fordi man blir liggende i mange timer. Så det var bare jeg som feiltolket beskjeden fra den første damen som sa dette ville skje alle Endret 16. oktober 2015 av sjakkmatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå