AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Hei Jeg er en ung mann som lenge har lurt på en del med meg selv. Jeg har hatt sex med menn og på nåværende tidspunkt er jeg kjærest med en mann. Men jeg assosierer meg ikke med homofile i det hele tatt og vil helst ikke bruke det ordet om meg selv. Jeg tenkte i tenårene at det kanskje var hormoner som fikk meg til å tenne på menn, men har skjønt at det er slik det er å lite jeg kan gjøre med det. Selv om det føles helt feil. Finnes mange flotte folk som er homofile, men et liv som homofil er helt annerledes enn et straight liv med kone og barn. Er mange fine damer, og kunne godt hatt sex med noen av de, men jeg føler ikke det "lille extra" for de til å gå det skrittet. Selv om jeg inderlig skulle ønske det var slik.... Hva er galt med meg? Anonymous poster hash: dae9f...316
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Hei! Det er overhodet ingenting i veien med deg. Har du hatt sex med kvinner før? Jeg tror kanskje du ikke trives med stempelet "homofil"..fordi det fremdeles blant noen er mer "tabu" å være homofil enn heterofil? Du virker helt homofil fra det du skriver, og det er det overhodet ingenting i veien med. Be proud! Anonymous poster hash: cfbdc...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Hei! Det er overhodet ingenting i veien med deg. Har du hatt sex med kvinner før? Jeg tror kanskje du ikke trives med stempelet "homofil"..fordi det fremdeles blant noen er mer "tabu" å være homofil enn heterofil? Du virker helt homofil fra det du skriver, og det er det overhodet ingenting i veien med. Be proud!Anonymous poster hash: cfbdc...1a6 Har hatt sex med kvinner før, liker det. Men er ikke helt sikker på om jeg ville ha vært i forhold med en. Det kan jeg jo aldri være helt sikker på, for har hendt at jeg har møtt noen som jeg har følt litt mere for. Men tenner fortsatt mere på en mann..Anonymous poster hash: dae9f...316
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Personlig skulle jeg ønske at vi kunne stoppe med stempling. Man skulle ikke ha trengt å tenke så jævlig mye over hvilken legning man har, men heller bare gjøre det man føler for uten at det skal hete noe spesielt. Man skal ikke trenge å "komme ut" som homo, bifil, panfil osv. men heller bare komme ut som seg selv. Legning er en viktig del av identiteten vår, men jeg liker ikke at folk skal stemples. Akkurat som med religion; jeg tror på Gud, men jeg ser ikke på meg selv som kristen. Jeg er ikke en del av noe "større gruppe". Jeg er bare meg. Og du er bare deg. Anonymous poster hash: 6813a...a5f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor er det så viktig hva du er? Det som betyr noe er at du er den du er, og det er du uansett hva du er 😊Anonymous poster hash: 13635...701
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Det er ikke noe galt med deg, og ikke viktig hva du vil kategorisere deg som. Du er sammen med en mann og har det fint med han, så du går jo under homofil, ettersom du heller ikke kan se for deg å ha noe MER enn sex med kvinner. (hvis du kunne sett for deg å også være kjæreste med en kvinne ville du vær bifil) Og jeg er enig med kommentaren over at du nok ikke identifiserer deg som noen "fil" fordi det desverre fremdeles er stigmatiserende for enkelte, og om du er godt voksen er du nok vokst opp med et mer tabu syn på homofili enn de som er barn og unge i dag. Er ikke viktig uansett hva du er eller hvem du er så lenge du føler deg lykkelig Anonymous poster hash: 8d1d6...c6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå