Gå til innhold

Hvordan ha analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt analsex med exen et par ganger, da vi var dridas fulle. Husker ikke stort, og tror det var to jukk også sovnet vi.

Har nå ny date og vil gjerne ha det med han, men han har ikke erfaring han heller.

Hvordan foregår en analsex akt hos dere? Har dere vanlig sex først, etterpå? Er det masse forplay?

Anonymous poster hash: 01ab4...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi varierer, som regel har vi begge former for sex. Først og fremst vasker jeg meg godt, slik at det er så rent man kan få det. Han starter gjerne med å fingre meg bak mens han tar meg i doggy, og væskene fra meg pleier å holde som glidemiddel, men har alltid en flaske stående på nattbordet hvis det er behov for det. Utvider godt med fingrene, og gjør ting jeg tenner på, slik at jeg blir så opphisset som mulig. Så er det bare til å begynne sakte. Aldri fått vondt, noe jeg tror er fordi jeg er såpass trygg på partneren min, så er aldri nervøs eller ute av komfortsonen. Han vet hva han driver med, og det hele kjennes bare godt. :) 

Anonymous poster hash: e67a6...0bf
Skrevet

Eh, ja...du trenger MASSE forspill for å vie ut rassen din nok til å ta den store stakan til typen uten problemer. Pluss tid og mengder med glidemiddel. Tørrjukking i ræva er vondt det.

Anonymous poster hash: 02249...9ea

Skrevet (endret)

Vi begynner med vanlig foreplay der jeg suger han mens han slikker meg(69), eller så kliner vi mens han fingrer meg og gradvis fokuserer mer på rumpa. Starter med 1 finger, og deretter med 2/3. Imens bruker jeg fingre/vibrator på klitoris. Når han merker at jeg har utvidet meg nok så tar han penisen inn.

Det hender også at vi starter med vanlig sex for så å ha analsex, det er alltid greit å variere litt. Bruker også å ha DP, med en buttplug i rumpa mens vi har vanlig sex for så å gå over til analsex med en dildo i musa. 

Viktig å bruke masse glidemiddel :) 

Endret av frk91
Skrevet

Jeg tenner rett og slett ikke på å stikke staken min inn i ræven på kjærringa.. så jeg hadde nok bare hatt en slapp kuk da :D men det finnes sikkert maaange menn som tenner på det aller meste vil jeg tro.. 

"done that, lived that" :)

Anonymous poster hash: 36c74...692
Skrevet

Tillit, tålmodighet og glidemiddel.

Og full seksuell tenning.

Skrevet

Vi begynner med vanlig foreplay der jeg suger han mens han slikker meg(69), eller så kliner vi mens han fingrer meg og gradvis fokuserer mer på rumpa. Starter med 1 finger, og deretter med 2/3. Imens bruker jeg fingre/vibrator på klitoris. Når han merker at jeg har utvidet meg nok så tar han penisen inn.

Det hender også at vi starter med vanlig sex for så å ha analsex, det er alltid greit å variere litt. Bruker også å ha DP, med en buttplug i rumpa mens vi har vanlig sex for så å gå over til analsex med en dildo i musa.

Viktig å bruke masse glidemiddel :)

Har du litt vid vagina, eller har partneren din liten penis?

Har prøvd DP her også, men det er helt umulig å få penis inn i musa mens jeg har buttplugg. Det blir så trangt at det er vondt for oss begge. Mulig vi må "øve" litt mer...

Anonymous poster hash: fef80...5a7

Gjest Franke Ann
Skrevet

Først spytter man enten på tissen, eller på rumpehullet. Dernest er det bare å kjøre den inn. Obs! Viktig at hun suger den ren etterpå. Man kan aldri bli for forsiktig med hygienen når det kommer til analsex.

Skrevet

Har du litt vid vagina, eller har partneren din liten penis?

Har prøvd DP her også, men det er helt umulig å få penis inn i musa mens jeg har buttplugg. Det blir så trangt at det er vondt for oss begge. Mulig vi må "øve" litt mer...

Buttplugen er ganske liten, ca som to fingre. Så er ikke som at jeg får plass til to peniser samtidig. Han er 18cm så er ikke veldig liten. 

Men blir ganske overrasket over hvor mye vaginaen og rumpa kan utvide seg om man bruker lang tid og utvider gradvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...