AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Hadde en underlivsopperasjon her på Tirsdag og bare blødd brunlig siden da. Så hostet jeg, noe jeg ikke skulle gjøre og nå blør jeg friskt blod.vil det si at stingene er gått opp? Anonymous poster hash: 3fe4e...346
Dricka Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Ikke nødvendigvis.. Ville fått noen til å sjekke om du har og eventuelt reist til legen i morgen om du er i tvil.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Takk for svar! Hva annet kan det være? Legen som utførte opperasjonen ligger flere mil unna så regner ikke med at det kan fikses her. Er det mulig at det kan gro fint elv om et par av stingene er gått opp? Vet at jeg må forhøre meg med lege, men trenger noen å snakke med da jeg er helt kvalm av tanken på at opperasjonen kan få et mye dårligere resultat Anonymous poster hash: 3fe4e...346
Dricka Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Mye mulig en annen lege kan sy igjen uten at du trenger å reise langt. Tror at hvis stingene hadde gått opp i underlivet ville jeg nok gjort noe med det.. Orker ikke tanken på at det blir vondt.. Kan sette seg infeksjon og sånt
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Håper det! Takk for svar! Anonymous poster hash: 3fe4e...346
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Hvor mye vil man blø om sting er gått opp i skjeden? Får ikke time før mandag og er så nervøs... Anonymous poster hash: 3fe4e...346
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Kan være at du fikk et rift ved et eller flere av stingene når du hostet. Da vil det blø. Men ring legen og hør om du kan komme inn. Hvis det ikke stopper så er det større sjanse for at et eller flere sting har gått opp, da må du ringe legevakten og høre med dem. Anonymous poster hash: f776e...e83
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Hva med legevakt? Det behøver nok ikke blø så mye om de er gått opp litt, men dersom man ikke lukker i løpet av noen timer, vil det ikke nytte å sy det sammen etter flere dager. For da har det begynt å gro, og sårkantene vil ikke feste seg i hverandre, Da må man skjære opp litt på nytt og sy sammen, om du skjønner. Et sår må lukkes/sys raskt for at det skal gro sammen i syingspunktet. Men kanskje er det bare litt blødning, uten at stingene har gått opp. Ville tro det gjør ganske vondt om de har revnet.Anonymous poster hash: 1b892...030
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Hadde en underlivsopperasjon her på Tirsdag og bare blødd brunlig siden da. Så hostet jeg, noe jeg ikke skulle gjøre og nå blør jeg friskt blod.vil det si at stingene er gått opp? Anonymous poster hash: 3fe4e...346 Ta deg en tur til legen...? Anonymous poster hash: 9c19e...2bd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Ta deg en tur til legen...? Anonymous poster hash: 9c19e...2bd Les nå tråden i allefall Anonymous poster hash: 3fe4e...346
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Bump Anonymous poster hash: 3fe4e...346
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå