AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hei! Er sikkert postet en del tråder om dette, så jeg beklager på forhånd! Dater en som er litt over gjennomsnittet stor nedentil, og jeg er ikke såå erfaren. De eneste stillingene vi kjører er misjonær, meg på topp helt vanlig og avslutter stort sett med doggy da det er hva han foretrekker. Noen som har forslag til bra stillinger? Og er det noen som vet om noen stillinger som stimulerer litt som doggy? Han er heller ikke så erfaren så det er sagt, så hjelper ikke å snakke med han. :-) Anonymous poster hash: 64407...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HandymanOslo Skrevet 15. oktober 2015 #2 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bra stilinger for dere allerede .... Prøv også deg sittende på kjøkkenbenk/stuebord. Da er det lett for ham å styre presset uten at det er for vondt for deg -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hei! Er sikkert postet en del tråder om dette, så jeg beklager på forhånd! Dater en som er litt over gjennomsnittet stor nedentil, og jeg er ikke såå erfaren. De eneste stillingene vi kjører er misjonær, meg på topp helt vanlig og avslutter stort sett med doggy da det er hva han foretrekker. Noen som har forslag til bra stillinger? Og er det noen som vet om noen stillinger som stimulerer litt som doggy? Han er heller ikke så erfaren så det er sagt, så hjelper ikke å snakke med han. :-) Anonymous poster hash: 64407...bb8 Skje, også misjonæren hvor du ligger på rygg og han står på kne, og holder bena dine oppe. Den har blitt vår favoritt, hilsen en over gjennomsnittet selv.Anonymous poster hash: d81dd...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Del Skrevet 16. oktober 2015 Skje, også misjonæren hvor du ligger på rygg og han står på kne, og holder bena dine oppe. Den har blitt vår favoritt, hilsen en over gjennomsnittet selv.Anonymous poster hash: d81dd...e71 Takk for svar! Hvordan holder bena oppe? Hvor tar han tak og med hva? Kanskje et dumt spørsmål men.. Anonymous poster hash: 17fae...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Del Skrevet 17. oktober 2015 Takk for svar! Hvordan holder bena oppe? Hvor tar han tak og med hva? Kanskje et dumt spørsmål men.. Anonymous poster hash: 17fae...690 Du ligger i senga på rygg han tar beine og presser de opp og ut mot sidene, blir som at du sitter oppå han nesten, eller så kan du holde bena opp selv(ta tak under lårene dine og dra de opp mot deg, men ikke press de sammen ogdra opp, da blir du trangere og da merker dere begge at hullet blir litt for lite. Vi liker også rough og hard sex, så da må du passe på at du ikke retter ut skjeden din helt for det er veldig for gjort å treffe feil / kjøre den for langt inn. En annen stilling er jo også en vi kaller for butterfly hvor du igjen ligger på ryggen og han ligger på siden mot underlivet ditt, du legger beina over han. Om du reagerer på samme måte som kjæresten min tror jeg nok disse 2 blir dine nye favorittstillinger:) spør meg gjerne om det er mer du lurer på Anonymous poster hash: d81dd...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Del Skrevet 17. oktober 2015 Du ligger i senga på rygg han tar beine og presser de opp og ut mot sidene, blir som at du sitter oppå han nesten, eller så kan du holde bena opp selv(ta tak under lårene dine og dra de opp mot deg, men ikke press de sammen ogdra opp, da blir du trangere og da merker dere begge at hullet blir litt for lite. Vi liker også rough og hard sex, så da må du passe på at du ikke retter ut skjeden din helt for det er veldig for gjort å treffe feil / kjøre den for langt inn. En annen stilling er jo også en vi kaller for butterfly hvor du igjen ligger på ryggen og han ligger på siden mot underlivet ditt, du legger beina over han. Om du reagerer på samme måte som kjæresten min tror jeg nok disse 2 blir dine nye favorittstillinger:) spør meg gjerne om det er mer du lurer på Anonymous poster hash: d81dd...e71 Tusen takk for utfyllende svar, skal definitivt prøve disse! Har du noen forslag til stillinger utenom vanlig ridning der jeg kan være den aktive som er digg for begge? :-)Anonymous poster hash: 17fae...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2015 #7 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ri ham med rumpa mot han. Det treffer anneledes for begge, og er ganske digg Ellers kan d jo sitte oppå ham når han sitter på en stol eller i en sofa, det er veldig intimt og godt. Den stillinga med meg på ryggen med beina over han som ligger på siden inntil meg er forresten én av mine favoritter. Sammen med en der jeg ligger flatt på magen og han ligger over meg. Også veldig intim og fin, og veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg foretrekker alle stillinger der man har vidt innsyn til rasshølet på jenta. Derfor mener jeg også at doggy er den beste stillingen, uavhengig av penisstørrelse vil jeg tro. Anonymous poster hash: a2e0a...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Del Skrevet 18. oktober 2015 Tusen takk for utfyllende svar, skal definitivt prøve disse! Har du noen forslag til stillinger utenom vanlig ridning der jeg kan være den aktive som er digg for begge? :-)Anonymous poster hash: 17fae...690 Enig med h*n over. Plasser han på kanten av sengen og få han til å spre med beina, så samler du dine og setter deg ned med ryggen mot magen hans, sånn styrer du tempo, penetrering og vel du få gjøre all jobben. Eller så kan du jo sette deg oppå han og istedenfor å stå på kne som du gjør når du rir, står du på huk (nesten som en frosk) før han inni deg, så lener du deg SMÅTT tilbake. VÆR OBS PÅ AT JEG SA SMÅTT! Så penisen ikke blir bøyd nedover, men at den står mer eller mindre rett opp, så løfter du deg opp å ned med lår/hofter mens du hviler armene på beina hans/senga! Sofakanten. Denne funker både face-to-face og ansikt-mot-rygg Anonymous poster hash: d81dd...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg foretrekker alle stillinger der man har vidt innsyn til rasshølet på jenta. Derfor mener jeg også at doggy er den beste stillingen, uavhengig av penisstørrelse vil jeg tro.Anonymous poster hash: a2e0a...300 De har alt testet ut doggy men hun vil ha noen andre å prøve ut også Anonymous poster hash: d81dd...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 18. oktober 2015 #11 Del Skrevet 18. oktober 2015 Søk på google og du funner hundrevis av bilder som kan være til inspirasjon. Prøv alle en og en, og du ender jo fort opp med nye favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ri ham med rumpa mot han. Det treffer anneledes for begge, og er ganske digg Ellers kan d jo sitte oppå ham når han sitter på en stol eller i en sofa, det er veldig intimt og godt. Den stillinga med meg på ryggen med beina over han som ligger på siden inntil meg er forresten én av mine favoritter. Sammen med en der jeg ligger flatt på magen og han ligger over meg. Også veldig intim og fin, og veldig deilig. Tusen takk for svar! Nå har vi mye gøy å teste ut framover :-) Håper det blir bra! Anonymous poster hash: 17fae...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå