AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Tips til fine ting vi kan finne på de siste 3 dagene?Anonymous poster hash: 2afce...2f4
peppermyntete Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Du vet vel best hva hunden din setter pris på å gjøre? Tur, lek, kos, beste maten? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Du vet vel best hva hunden din setter pris på å gjøre? Tur, lek, kos, beste maten? Wow, kunne man forvente annet på kg?Anonymous poster hash: 2afce...2f4 2
peppermyntete Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Wow, kunne man forvente annet på kg?Anonymous poster hash: 2afce...2f4 Herre... Det er ikke noe vits å være frekk! Jeg foreslo jo ting, ingen andre enn eieren kan vite hvordan akkurat den hunden foretrekker de tingene! 3
Gjest 123Sol Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Så utrolig trist, TS La han gjøre det han liker best? Spise favorittmaten hans, masse kos, vær ute hvis han er frisk nok til det og hvis han liker å være mange timer i skogen f.eks Gi godbiter.
Lady Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Skjem bort hunden din. Ta bilder. Klipp av litt pels hvis du vil spare på det å lage en liten minnebok fks. Klø hunden der hvor h*n elsker å bli klødd.
Howl Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Anbefaler å ta masse fine bilder sammen i fin natur!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Mye klemmer og nærhet om den liker det. Fint for begge isåfall. Anonymous poster hash: a3051...a93
PaperFlower Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Å lage en slags minnebok høres fint ut. Klippe av litt pels som noen nevnte før meg. Masse bilder og filmer! (Filmer kan være veldig fine å ha for da kan man liksom "høre" hvordan det var med hunden. Kan høre den gå, bjeffe, leke osv. Det blir litt anderledes enn et stille bilde.) En annen ting kan være å tilbringe noe tid sammen bare dere to, uten lyd i bakgrunnen eller andre mennesker/dyr. Bare legg deg på sofaen sammen med hunden og bare slappe av sammen, kjenne hjertet hans dunke, og bare eksistere sammen? Tror det hadde vært litt fint om det hadde vært min hund. Er det rett å anta at det er du som hadde tråden "Valpen min skal dø" tidligere...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå