Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ingen oppgjennom historien som har drept så mange som de hvite gjorde i kolonitiden, utvandringen til amerika, i holocaust og under 1. og 2. verdenskrig. Jeg sier ikke at alle hvite er onde. Akkurat som at ikke alle jøder er onde. Men både hvite mennesker og jøder har til felles at de alltid påfører mye lidelse og smerte på andre, undertrykker og setter verden i kaos. De kan ikke noe for det, det bare ligger i blodet.  Anonymous poster hash: 79f24...dd1

Du mener det du skriver ikke er rasistisk... Hvis jeg erstatter ordet jøder med muslimer, blir det rasistisk da, eller?

(Jeg håper du bare har lite å gjøre i kveld og har lyst til å provosere...)

Anonymous poster hash: 0f8dd...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fulgte en ideologi skapt av de hvite.

Ja, og nei. Mao var tydelig på å trekke kommunismen i sin egen retning. Mye av grunnen til mange av dødsfallene i hans Kina var fordi han var overambisiøs, og ønsket og gjøre det bedre enn Sovjet. Han skapte et system hvor folk ikke turte si sannheten om hans fullstendig idiotiske ideer. Han satte f.eks. mål om at man skulle smelte så-så mye jern, så det endte med at folk måtte gi fra seg sine hverdagslige redskaper for å smelte dette. For eksempel. Eller drepe fugler, eller be folk om så mer korn på små overflater. Slike ting.

Dette har ingenting med europeiske ideer å gjøre, men en gal kinesisk mann.

Stalin var heller ikke europeer. Han var fra Georgia. Av tre virkelige store massemorderne vi har hatt i verden, så er det kun Hitler som er født i Europa.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke flytte til et afrikansk land da, TS? Ingen vil ha rasister som deg her.

Anonymous poster hash: f7125...ca8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...