Gå til innhold

Kjære Vampen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest de siste blogginnleggene dine ville jeg bare sende deg en klem. Innleggene er vakre og vonde og jeg håper det går bra med deg. Takk for at du deler! Du er modig. Håper vi ser deg her inne igjen snart. Klem fra meg Anonymous poster hash: 2694b...50e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er skjedd med Vampen? Hun er min favorittbruker her inne.

Anonymous poster hash: 06643...253

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skjedd med Vampen? Hun er min favorittbruker her inne.

Anonymous poster hash: 06643...253

Hun har blant anna mistet broren sin og går gjennom en tøff tid.

Anonymous poster hash: 368d7...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg Vampen :klem: Du har så mange kloke,velfunderte innlegg,og dine råd har hjelpt meg mye.

Anonymous poster hash: 00816...c43
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg leste nettopp et av de siste innleggene på bloggen din, og kjente at tårene presset seg på i øyekroken. Vet ikke om det er noen trøst for deg nå, men sorgen vil bli bedre etter hvert. Det har vært min trøst når dagene har vært fæle. Tida leger ikke alle sår, men sakte blir det litt mindre vondt.

Ønsker deg alt godt, det er så vondt å miste en av de nærmeste! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp et av de siste innleggene på bloggen din, og kjente at tårene presset seg på i øyekroken. Vet ikke om det er noen trøst for deg nå, men sorgen vil bli bedre etter hvert. Det har vært min trøst når dagene har vært fæle. Tida leger ikke alle sår, men sakte blir det litt mindre vondt.

Ønsker deg alt godt, det er så vondt å miste en av de nærmeste! :klem:

Tusen takk Perelandra, det betyr mye for meg. :klem: Jeg vet jo at du også har opplevd et stort tap og har fulgt litt med på det du skriver her inne. Og det er sant som du sier, tiden gjør det lettere å leve med det. Tapet føltes så massivt og uhåndterlig i starten at jeg ikke klarte å forholde meg til det i det hele tatt. Men jeg har endelig kommet dit at jeg har tatt et aktivt valg om at jeg skal tørre å føle på sorgen. Og selv om det ikke er direkte behagelig, så er det et steg i riktig retning. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er viktig å føle på sorgen og ikke fortrenge den. Samtidig er det ikke bra å grave seg for mye ned i grubling og vonde følelser. Det har vært det største problemet for meg. Å finne den rette balansegangen er viktig, men kan være vanskelig.

Har du noen fortrolige du kan snakke med? Hva med sorggruppe?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det er viktig å føle på sorgen og ikke fortrenge den. Samtidig er det ikke bra å grave seg for mye ned i grubling og vonde følelser. Det har vært det største problemet for meg. Å finne den rette balansegangen er viktig, men kan være vanskelig.

Har du noen fortrolige du kan snakke med? Hva med sorggruppe?

Jeg er helt enig, balanse er viktig. :) Og det er den jeg har brukt litt tid på å finne. Den første tiden føltes det som om å være fanget i en boble, hvor man både pustet og levde sorg. Ingen ting annet slapp inn. Deretter var det en lang periode hvor jeg prøvde hardt å begrave alt og ikke ta det inn over meg i det hele tatt. Nå er jeg mer der at jeg er bevisst på å ikke tillate meg selv å skyve alt unna, men faktisk føle på det og ri det av når noe dukker opp. Samtidig dominerer det ikke, jeg fungerer i hverdagen og har det bra, sånn tross alt. Nå er trikset bare å komme seg gjennom en rekke merkedager og jula, samt klare å forholde meg til at han har en grav, så begynner ting å falle litt på plass. 

Jeg har flere jeg kan snakke med, heldigvis. Jeg har bla god kontakt med kjæresten hans, så det har hjulpet mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...