AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har hatt en ytre hemoroide i over ti år, synlig som en kul ved åpningen. Den er oftest ikke øm, knapt noen ganger i året. Problemet er at den gir hygieneproblemer. Selv om jeg vasker med våtserviett etter toalettbesøk, får jeg rester på papiret veldig ofte ved senere toalettbesøk. Det blir ikke helt tett rett og slett. Har noen fått fikset noe slikt, og hvordan var rekonvalesensen? Kan det finnes andre løsninger enn operasjon? Det er så lite appetittelig, og ikke morsomt i hverdagen å lure på når partner vil få en utrivelig overraskelse om han klår litt uforberedt.Anonymous poster hash: 8c4e9...548
altflyter Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Når du har vært plaget med dette så lenge, er det åpenbart at du må gjøre noe med det. Jeg har ikke peiling på hvordan slikt fungerer, men fastlegen er alltid en start
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Fikk operert bort en "ubuling" ved endetarmsåpningen. Ikke noe problem. Litt øm etterpå til det grodde ferdig.Anonymous poster hash: 6de3f...2c6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Fikk operert bort en "ubuling" ved endetarmsåpningen. Ikke noe problem. Litt øm etterpå til det grodde ferdig.Anonymous poster hash: 6de3f...2c6 Jeg er litt bekymret fordi jeg fant en fagartikkel som viste en betydelig risiko for anal inkontinens etterpå, og sykemelding på en del uker. Det kan jo alltid bli verre.Anonymous poster hash: 8c4e9...548
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er litt bekymret fordi jeg fant en fagartikkel som viste en betydelig risiko for anal inkontinens etterpå, og sykemelding på en del uker. Det kan jo alltid bli verre.Anonymous poster hash: 8c4e9...548 Har aldri problem med anal inkontinens etterpå. Kan ikke huske at jeg hadde så lang sykemelding heller. Er jo ikke svære operasjonen. Anonymous poster hash: 6de3f...2c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå