Gå til innhold

precum

Fremhevede innlegg

Skrevet

synes dette er grisete og ekkelt eller tennende når en mann drypper av precum ?

Anonymous poster hash: e0f75...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er grisete og ekkelt, men så er også sex grisete og ekkelt. Om jeg er kåt så har jeg null problemer med precum, det fungerer utmerket som glid eller så slikker jeg det av penisen. 

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg syns det er sykt sexy, greier aldri holde leppene unna da.

Skrevet

Precum er digg. Smaker godt gjør det også!

Anonymous poster hash: d16e2...a10

Skrevet

Det er ikke ekkelt, men jeg blir ikke akkurat mer tent av det heller.

Skrevet

Deilig! Veldig deilig!

Anonymous poster hash: 4cc6f...361

Skrevet

Jeg har det i plagsomt store mengder, føler hele boxeren blir våt bare jeg blir litt opphisset

Skrevet

Deilig! Viser jo bare at han er kåt! ;)

Anonymous poster hash: 3b824...100
  • Liker 1
Skrevet

Jo mer precum jo bedre.

Anonymous poster hash: 6959d...676
Skrevet

Synes det er veldig tennende og ikke minst velsmakende, elsker å slikke det bort :)

Skrevet

En gang så ble jeg så våt av precum at det syntes igjennom den lysegrå buksa mi. Flaks hun ikke så det!

VI holdt på litt, litt små kyssing og klåing. Ikke mer! Tror det bare er bra at jeg får en del så det ikke blir tør sex!

Anonymous poster hash: abcba...3fe
Skrevet

mmmmmmmmm... Bare digg!

Skrevet

Er ikke tanken på at det er litt grisete og ekkelt noe av det som tenner da? (Ikke for alle, kanskje, men for de som liker å være "slem")

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har mye precum og synes det er helt greit,litt irriterende av og til når trusa blir bløt,brukte truseinnlegg før men nå skifter jeg bare truse i løpet av dagen istedenfor

Skrevet

Jeg har det i plagsomt store mengder, føler hele boxeren blir våt bare jeg blir litt opphisset

Jeg har det samme problemet...

Anonymous poster hash: 9d946...dbd

Skrevet

På en kjæreste jeg hadde syntes jeg det var litt ekkelt, klarte ikke suge han pga det. I ettertid har jeg funnet ut at det var fordi jeg egentlig hadde mistet alle følelser for han og også mistet sexlysten på han og "alt" ved han ble frastøtende (pga andre ting i forholdet han gjorde).

Han jeg er med nå har også mye precum, blir helt våt i bokseren og det drypper hele tiden mens vi roter. Og nå ELSKER jeg det! Syntes det er sykt digg og tenner enormt på det, elsker å suge han og kjenne det i munnen.. :) så jeg syntes ikke du trenger å være flau over det eller noe slikt!

Anonymous poster hash: 28e80...310

Skrevet

På en kjæreste jeg hadde syntes jeg det var litt ekkelt, klarte ikke suge han pga det. I ettertid har jeg funnet ut at det var fordi jeg egentlig hadde mistet alle følelser for han og også mistet sexlysten på han og "alt" ved han ble frastøtende (pga andre ting i forholdet han gjorde).

Han jeg er med nå har også mye precum, blir helt våt i bokseren og det drypper hele tiden mens vi roter. Og nå ELSKER jeg det! Syntes det er sykt digg og tenner enormt på det, elsker å suge han og kjenne det i munnen.. :) så jeg syntes ikke du trenger å være flau over det eller noe slikt!

Anonymous poster hash: 28e80...310

Joda det er ikke bare positivt. Min nåværende kjæreste hater precum og sæd. Hun klarer ikke suge meg uten kondom. Så det er ikke bare positivt nei...

Anonymous poster hash: 9d946...dbd

Skrevet

Precum er det beste en mann produserer, elsker smaken og konsistens, skulle ønske jeg hadde mer, mitt eget ender alltid i munnen.

Anonymous poster hash: 6959d...676
Skrevet

Jeg blir mer eller mindre tent av precum, men det er jo veldig praktisk da. Husker en av de første gangene jeg rota med en gutt, han hadde fått en våt flekk på bokseren, jeg trodde først at det hadde gått for ham.  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...