Gå til innhold

Facebook med ny varsellyd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merket i dag at det har kommet nye varsellyder på facebook. Det er ikke den samme som før. Helt annen lyd når man får et varsel, og helt annen lyd når det plinger på chatten.  Er det noen som vet om det er mulig å få tilbake den gamle lyden? Denne nye er skikkelig plagsom og jeg skvetter hver gang :P

Andre som har fått ny lyd også? -.-

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Merket det nå nettopp jeg også. Lurte på hva i helsikke den lyden kom fra. Lukket nettleseren og alt, koblet ikke chatten og lyden :P Før jeg SÅ at noen hadde sendt noe, også kom lyden. 

Du kan skru av lyden, men ikke endre den tilbake som jeg vet. Et tips, IKKE fall for disse "trykk her for å få rosa facebook" svindelen, kommer vell om "trykk her for å få gamle plinlyden tilbake" også. Det er svindel, og funker ikke. De stjeler passord og alt dritt. 

Men du kan skru den av. I en eller annen tilfeldig chatboks, trykk på tannhjulet også "Samtalelyd av"

Haha :fnise: 

Men vil jo ikke skru den av heller, for da får jeg ikke med meg hvis noen f.eks skriver på chatten osv før lenge etterpå :laugh:  Så da får jeg bare ha den dumme lyden da :(  Er vel bare en vanesak.. Men skjønner ikke hvorfor de endra den i utgangspunktet :vetikke: :vetikke:

Faller ikke for de rosa facebook greiene, og heller ikke om det skulle vært noe med å få den gamle plingelyden tilbake. :laugh: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...