Gå til innhold

"The barbie" trim metoden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg vet mange har forskjellige meninger om dette temaet, og det er greit. Men jeg håper dere kan være så snille å spare dere for de her nå.

Jeg har snakket med lege og gynekolog om dette, men fikk høre de ikke hadde noe med dette og gjøre, derfor lurer jeg litt på hvem jeg skal kontakte.

Det er altså en metode som heter, the barbie som altså utføres i underlivet. Det er forskjellige metoder hvordan den utføres.

Spørsmålet mitt er da, hvem skal jeg kontakte? Hvor gjør de dette? Drar gjerne til utlande, ettersom jeg fikk høre dette var ulovlig her i Norge.

Som jeg forsto er ikke dette den vanlige metoden å utføre underlivs operasjon.

Anonymous poster hash: 12104...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, nå har jeg aldri hørt om barbie metoden. Men jeg ble litt nysgjerrig... skal du gjøre deg kjønnløs nedentil for å se ut som en barbie???

• Liker 6
Skrevet

Barbie trim er en metode der de indre kjønnsleppene opereres slik at de ikke lengre blir synlige.

Søkte det opp på google, og synes det så veldig pent ut! 

Skrevet

Barbie trim er en metode der de indre kjønnsleppene opereres slik at de ikke lengre blir synlige.

Søkte det opp på google, og synes det så veldig pent ut!

Det er den vanlige metoden. Ikke the barbie metoden. Den er litt mer agressiv!:-) Gjennom en vanlig underlivs operasjon er det ikke mye forskjell. Men the barbie er hele underlivet, ikke bare kjønnslepper!:-)

Anonymous poster hash: dfe70...8c6

• Liker 2
Skrevet

Det er den vanlige metoden. Ikke the barbie metoden. Den er litt mer agressiv!:-) Gjennom en vanlig underlivs operasjon er det ikke mye forskjell. Men the barbie er hele underlivet, ikke bare kjønnslepper!:-)

Åja, på siden jeg klikket meg inn på sto det at det var barbie metoden..Men hva annet kan de operere da, det er jo bare kjønnsleppene folk har problemer med?

Skrevet

Nå har jeg lest mer, og det høres jo alt for ekstremt ut! Man fjerner helt de indre kjønnsleppene og syr sammen kjønnsleppene for at åpningen skal være smalere?
Det høres mistenkelig likt ut en omskjæring.

• Liker 16
Skrevet

Og poenget med dette er....?

Anonymous poster hash: 8fa4d...9ea
  • Liker 4
Skrevet

Nå har jeg lest mer, og det høres jo alt for ekstremt ut! Man fjerner helt de indre kjønnsleppene og syr sammen kjønnsleppene for at åpningen skal være smalere?

Det er akkurat det det er! :haar:

Ikke gjør det, TS!

• Liker 3
Skrevet

Nei jeg er ikke missfornøyd med kjønnslepper. Det er klitoris hud jeg vil gjøre mindre.

Skrevet

Nei jeg er ikke missfornøyd med kjønnslepper. Det er klitoris hud jeg vil gjøre mindre.

Ville ikke ha tuklet med den, om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 16829...e25

• Liker 9
Skrevet (endret)

Alle skjønnhetsmulighetene dagens kvinner har i forhold til oss menn:-(

Endret av Summers
Skrevet

Ønsker at en moderator skal slette/stenge dette forumet om noen kan få noen til å gjøre det. Ønsket et seriøst svar, ikke meningene til alle.

• Liker 3
Skrevet

Ønsker at en moderator skal slette/stenge dette forumet om noen kan få noen til å gjøre det. Ønsket et seriøst svar, ikke meningene til alle.

*emnet

• Liker 1
Skrevet

Og poenget med dette er....?

Anonymous poster hash: 8fa4d...9ea

Nettopp slike kommentarer synes jeg er unødvendige, når jeg skriver tydelig at jeg vil ha seriøse svar, at dere kan spare dere for resten av kommentarene.

Jeg har mine grunder til dette, ønsker ikke dele alt med alle.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, slike ting er så tullete at jeg kan ikke annet enn å le. Hvordan kommer man på slike ting?

Jaja, ikke mye sympati fra meg. Dersom man vil ødelegge seg selv på denne måten så kjør på. Det er jo bare en selv og eget sexliv det vil gå utover

Anonymous poster hash: 615f0...ebd
  • Liker 4
Skrevet

Hehe, slike ting er så tullete at jeg kan ikke annet enn å le. Hvordan kommer man på slike ting?

Jaja, ikke mye sympati fra meg. Dersom man vil ødelegge seg selv på denne måten så kjør på. Det er jo bare en selv og eget sexliv det vil gå utover

Anonymous poster hash: 615f0...ebd

Nettopp!:-) Igjen derfor kan man da spare seg for de komentarene du kommer med.

Kan noen be en moderator slette/stenge? Vet ikke hvordan jeg gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Hvis et inngrep er ulovlig i Norge, sier ikke det deg nok TS? Dette høres jo ut som omskjæring!

• Liker 9
Skrevet

Hvis et inngrep er ulovlig i Norge, sier ikke det deg nok TS? Dette høres jo ut som omskjæring!

Igjen, dette er noe jeg har tenkt på i mange mange år, nå er jeg selv voksen nok til å ta denne avgjørelsen selv uten at andre skal komme og dømme det.

Og igjen, kan noen plis stenge? Få en moderator hit?

Skrevet

Igjen, dette er noe jeg har tenkt på i mange mange år, nå er jeg selv voksen nok til å ta denne avgjørelsen selv uten at andre skal komme og dømme det.

Og igjen, kan noen plis stenge? Få en moderator hit?

Har du lest reglene her inne...?

Send en PM til moderator hvis du ønsker noe slettet.

• Liker 3
Skrevet

Ikke tukle med underlivet ditt. Å gjøre noe med klitorishuden kan ødelegge følsomheten der for alltid sånn at du ikke får noe godt ut av sex ever igjen eller kanskje til og med får vondt hvem gang!
I afrika så driver de å strekker ut kjønnsleppene og pumper opp klitoris med verktøy for å få det til å bli kronisk utstrekt/større, nettopp fordi jo mere det er der jo mere stimulering får man under sex også .

Anonymous poster hash: b5a44...952
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...