Gå til innhold

Skal jeg fortelle ham det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

det ble slutt mellom meg og min ex for ca. Litt over ett år siden og jeg har ikke vært seksuelt aktiv siden da.

Nå er det slik at jg har truffet en ny og vi snakket ikke særlig om sex eller jomfrudom.

Så da hadde vi sex og senere sa han "jeg visste ikke at du var jomfru"....jeg sa ingenting for jeg skjønte ikke helt. Det gjorde litt vondt når jeg hadde sex med han og det var litt vanskelig for han å komme inn på starten men ellers gikk det greit..så burde jeg si ifra?

Anonymous poster hash: d65b3...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, la han bare tro det.

Anonymous poster hash: deb85...640
Gjest lipgloss
Skrevet

spiller ingen rolle,la han leve i den troen :)

Gjest Overrasket
Skrevet

Hvis han tar opp temaet igjen, noe han sikkert kommer til å gjøre, så kan du jo ha forberedt et svar.

Skrevet

Ja, jeg hadde sagt at jeg ikke var det

Anonymous poster hash: 4cc55...73a
  • Liker 4
Skrevet

Er det en "big deal" for ham at han tror du er jomfru? Jeg tror uansett jeg ville opplyst at jeg faktisk har hatt sex før, det er bare at jeg tydeligvis er trangere enn gjennomsnittet :P

Anonymous poster hash: 56395...5a9

Skrevet

det ble slutt mellom meg og min ex for ca. Litt over ett år siden og jeg har ikke vært seksuelt aktiv siden da.

Nå er det slik at jg har truffet en ny og vi snakket ikke særlig om sex eller jomfrudom.

Så da hadde vi sex og senere sa han "jeg visste ikke at du var jomfru"....jeg sa ingenting for jeg skjønte ikke helt. Det gjorde litt vondt når jeg hadde sex med han og det var litt vanskelig for han å komme inn på starten men ellers gikk det greit..så burde jeg si ifra?

Anonymous poster hash: d65b3...cad

Kommer an på. Hvor gamle er dere?

Skrevet

Jeg hadde også sagt at jeg ikke var det. Ikke i en setting for å absolutt påpeke at han ikke er den eneste som han stolt tror, men delt at jeg hadde vært intim med andre gutter før så du stussa over at han trodde du var jomfru.

Anonymous poster hash: 7325b...e0f
Skrevet

Ja, selvfølgelig skal du si det. Mye bedre og mye mer fair NÅ - enn senere.

Skrevet

Jeg synes du skal si det, tenk om han finner det ut om noen år og synes det er grusomt gjort av deg å la han leve i troen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...