AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Sluttet på p-pillen i august. Har hatt vanlig mens 3 ganger etter dette, pluss en kraftig mellomblødning i 3-4 dager nå sist (rundt eggløsning). Akkurat ferdig. Ifølge syklusen skal jeg jo ha mensen rundt den 24-25 okt. Men nå har jeg jo som sagt hatt en mellomblødning :/ Så har ikke peiling på hvordan syklusen blir nå. Før forrige mensen hadde jeg syyyke smerter i brystene. Sprengte som f! Var også en ren hormon-bombe som bare venta på å sprenge Men alt dette forsvant da jeg fikk mensen. Nå er det som sagt 1,5 uke til mens . Men nå er det samme igjen. Sykt vondt i puppene og har seriøst lyst til å skrike til alle og enhver ! :/ er helt jævli. Jeg var ikke sånn her når jeg gikk på pillen. Savner seriøst å gå på dem, for dette er bare sykt dritt. Er dette det man kaller PMS fra helvete?? hehe. Er det vanlig at det skal være sååå ille??? Og hva kan disse mellomblødningene være... er første gang jeg har fått det. Andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: fac64...030
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Det er vanlig at ting er litt skiplet i begynnelsen. Hvis ikke det går seg til går du til legen Anonymous poster hash: bf825...58a
Gjest Rux Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Haha, jeg har hatt noe av det samme. Jeg sluttet på pilla i juli, og de første to månedene hadde jeg kjempe vondt i puppene rundt eggløsning. Det var så ille at jeg hadde lyst til å sitte splitter naken hele tiden, for alt av bher og topper gjorde vondt. Det har heldigvis roet seg nå, men til gjengjeld har jeg fått masse kviser! Fra eggløsning og fram til mensen er slutt ser jeg ut som en overhormonell tenåring i ansiktet, jeg har aldri hatt så mye kviser noen gang før. Vet ikke hvor lenge du har gått på pilla før du sluttet, men jeg hadde gått på den i 12år, så jeg antar at kroppen bare trenger å finne ut hvordan den skal balansere hormonene på egenhånd... Krysser fingrene for at det roer seg ganske snart.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Åh, så godt å høre at jeg ikke er alene Ja, jeg har også fått masse nupper på brystet, og mange flere kviser i ansiktet enn før Har aldri hatt nupper på brystet før ihvertfall. Så det er nytt ! Jeg har gått på pillen i mange år jeg også. Men jeg fikk jo et barn for 2,5 år siden, så har jo hatt pause. Forrig gang jeg hadde pillefri periode så ble jeg gravid omtrent på første forsøk, så kroppen rakk liksom ikke å bli vant til å være pillefri Derfor er dette veldig nytt og rart. Jeg trodde jo også at jeg var gravid siden puppene mine var så vonde. Men jeg har jo hatt mensen så.. Anonymous poster hash: 36297...5cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå