Gå til innhold

Mellomlande i Doha


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal mellomlande i Doha.

Noen som har erfaringer med denne flyplassen?

Anonymous poster hash: 6c124...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse gullsmedbutikker.



Anonymous poster hash: 6249e...6bd
Skrevet

Doha er en veldig grei flyplass å mellomlande på. Flertallet av de som reiser dit mellomlander bare, og alt er veldig godt skiltet og tilrettelagt. God tur! :)

Skrevet

Hvor lang tid har du der? Jeg har mellomlandet der, men det var egentlig bare tid til å strekke litt på beina etter 14 timer i lufta .

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Mellomlandet der når jeg reiste til Thailand for et par år siden.

 

Er som de aller fleste flyplasser egentlig.. Kjedelig.. lite å gjøre..

 

Eneste jeg kan komme på som jeg ikke likte der var maten. Jeg kjøpte noe lammegreier som smakte helt forferdelig også var den dritdyr. Mulig jeg bare spiste på feil sted, men kjipt var det.

Skrevet

Hvor lang tid har du der? Jeg har mellomlandet der, men det var egentlig bare tid til å strekke litt på beina etter 14 timer i lufta .

Har ca 2 timer :)

Anonymous poster hash: 6c124...a65

Skrevet

Mellomlandet der når jeg reiste til Thailand for et par år siden.

 

Er som de aller fleste flyplasser egentlig.. Kjedelig.. lite å gjøre..

 

Eneste jeg kan komme på som jeg ikke likte der var maten. Jeg kjøpte noe lammegreier som smakte helt forferdelig også var den dritdyr. Mulig jeg bare spiste på feil sted, men kjipt var det.

Da mellomlandet du vel på den gamle flyplassen. Den nye Hamat International har vel åpnet nå og er vel en av verdens flotteste og mest moderne flyplasser.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Da mellomlandet du vel på den gamle flyplassen. Den nye Hamat International har vel åpnet nå og er vel en av verdens flotteste og mest moderne flyplasser.

 

Det kan godt være. Dette var i 2011.

Skrevet

Da mellomlandet du vel på den gamle flyplassen. Den nye Hamat International har vel åpnet nå og er vel en av verdens flotteste og mest moderne flyplasser.

Har du vært der? Vet du om det ofte er bytte av terminaler?

Anonymous poster hash: 6c124...a65

Skrevet

Har du vært der? Vet du om det ofte er bytte av terminaler?

Anonymous poster hash: 6c124...a65

Desverre har jeg ikke det, så kunnskapen er ren teoretisk slik sett. Kan desverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Har du vært der? Vet du om det ofte er bytte av terminaler?

Anonymous poster hash: 6c124...a65

 

Jeg var der i juli og august i år. Det er bare én terminal, og veldig enkelt å finne frem.

Skrevet

Omtrent kun luksusbutikker, og jeg fant stort sett kun restauranter hvor jeg måtte sette meg ned og bestille. Kjipt, når jeg hadde dårlig tid. Utover det grei, oversiktlig og fin flyplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...