Gå til innhold

Sans yoghurt


Tusseline

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har utsatt seg for Tines grusomme Sans Naturell yoghurt m/ kornblanding? Det er noe av et mest jævlige jeg har smakt... :roll:

er helt enig, den var helt grusom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde meg på Sans sitrus (1 liter). *modig*

Den var slettes ikke verst. Den hadde i hvertfall ikke den forferdelige konsistensen som yoghurtbegervariantene ser ut til å være befengt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sans yoghorten smakte grusomt! Nesten gammel, oppsmuldret rømmegrøt , litt melete :kvalm:

NB! Anbefales ikke om du allerede er kvalm.

Ok, det hørtes ikke godt ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt sans-yoghurt i beger enda' date=' men den med vaniljesmak i literskartonger er NAMNAM!! :wink: Spesielt om man tilsetter litt tørket frukt. Enda bedre enn godteri tilogmed.. :sikle::wow:[/quote']

Den med sitrus også - og den du kjøper i beger med musli som har tranebærsmak er kjempegod!!

Syns dette var fine produkter jeg.

Datter'n og jeg likte begge sjokolademelken også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble shanghaiet på Karl Johan en gang i fjor høst, for å smake på noen av de nye melkene med smak. Jeg tror de prøver alle nye produkter på en gruppe "vanlige dødelige" før de setter igang produksjonen! Den vaniljemelka jeg smakte på da har ikke kommet, like greit for den var æsj og fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den du kjøper i beger med musli som har tranebærsmak er kjempegod!!

Jeg spiser den nå, og den var helt ypperlig! Mye bedre enn de vanlige go'morgen-greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjør som meg, kjøp yoghurt naturell og tilsett det du ønsker. Jeg varierer mellom honning, müsli, nøtter, syltetøy.. Kjempegodt med bjørnebørsyltetøy f.eks. For ikke å nevne vanlige bær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste den eple/pære yoghurt i dag tidlig,den smaker helt jævlig.Fra nå av holder jeg meg til go'morgen,mer fett ja men jeg tror ikke det er det jeg legger på meg av akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt sans-yoghurt i beger enda' date=' men den med vaniljesmak i literskartonger er NAMNAM!! :wink: Spesielt om man tilsetter litt tørket frukt. Enda bedre enn godteri tilogmed.. :sikle::wow:[/quote']

Henger meg på denne. Spiser den med elple eller pære og litt kanel, KJEMPE godt! (for ikke å snakke sundt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde sans yougurt tranebær med kornblanding... ushh :veldigsur: den smakte så syrlig og ekkelt at det var så vidt jeg klarte å spise den.. styr unna den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til den eple/pære/kanel/vanilje-youghurten (Jubileum?), var sans eple/pære skikkelig kjip. Den druegreia var OK - minna litt om blåbær lettyoghurten som de hadde for noen år siden. DEN savner jeg forresten. Men konsistensen på de yoghurtene var ganske kornete og av og til med noen ekle klumper :roll: . Jeg har spist med müsli, det er OK. Kommer ikke til å kjøpe så mye sans yoghurt, for det VAR kjipt i forhold til vanlig. Men jeg skal prøve sitrus, iallfall hvis det er slik at konsistensen er litt annerledes.

Savner Tines sitronyoghurt jeg - DEN var godteri den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde sans yougurt  tranebær med kornblanding... ushh :veldigsur:  den smakte så syrlig og ekkelt at det var så vidt jeg klarte å spise den.. styr unna den!

Tøys! Den var kjempegod! Til og med 12-åringen syntes det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...