Gå til innhold

Sans yoghurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har utsatt seg for Tines grusomme Sans Naturell yoghurt m/ kornblanding? Det er noe av det mest jævlige jeg har smakt... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fettfri yoghurt smaker stort sett vann med ekkel konsistens...

Takk for advarselen, forresten. Jeg holder meg til God Morgen (jada, mye sukker) eller Biola med egenkomponerte tilbehør.

Skrevet

Jepp- jeg holder iallefall lang avstand fra nå av. Den smakte kulturmelk (bare mye tynnere konsistens da), og jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen i det hele tatt klarer å få den ned. :-?

Skrevet

Syntes den var helt grei, jeg.

Skrevet

Nei, men jeg har prøvd Sans vanlig yoghurt med druer og bær. Det er det verste jeg har smakt noensinne. Konsistensen var svært lik en suspensjon (partikulær, vellingliknende).

Styr unna!

Skrevet

Sans yoghurt med eple og pære er noe av det jæveligste jeg har smakt. For å få yoghurten tykk har de pøst på med fortykningsmiddel eller noe og det smaker helt...ja, helt jævlig. Fruktsmaken er fraværende og det hele smaker surt og melete.

Hele pakken gikk rett i vasken. Sukker eller ikke sukker, jeg vil ha vanlig yoghurt som smaker friskt og godt.

Blir veldig forundret om denne yoghurten overlever i melkehyllene.

Skrevet

Blir veldig forundret om denne yoghurten overlever i melkehyllene.

Høres ut som eple/pære-varianten var like ille som drue/bær... I kantinen på jobben forsvant den veldig raskt ut igjen.

Hvem i all verden er det som sitter i smakspanelet til Tine? *rystet*

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal unngå,....jeg synes forøvrig all slik fett-/sukker-fri yogurt smaker dritt,... :kvalm:

Skrevet

Enig, det er noe av det verste jeg har smakt på lenge. :-?

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet

Enig, for noe skvip fra Tine.

Dessuten tuller de med imaget sitt: "Tine" er et bondenorsk navn som minner om budeier og sånt. "Sans" er fransk og betyr "uten". Så hvorfor skal jeg som forbruker plutselig tro på at "Tine er elegant og raffinert?? Kan Tines markedsførere svare på det?

Yoplait med 0,1 % fett er mye bedre..

Skrevet

Sans=uten=uten smak :klø:?

Yoplait 0.1 smaker også ekkelt; kjemisk smak av kunstige fortykningsmidler og søtningsstoffer. Nei, da vill jeg heller latt være å spise yoghurt.

Skrevet
Sans=uten=uten smak :klø:?

quote]

Det mente sikkert uten sukker.

Gjest Anonymous
Skrevet
"Sans" er fransk og betyr "uten". Så hvorfor skal jeg som forbruker plutselig tro på at "Tine er elegant og raffinert?? Kan Tines markedsførere svare på det?

Yoplait med 0,1 % fett er mye bedre..

Vet du at de har ment det franske ordet "sans" da? Det første som slo meg da jeg oppdaget denne serien var at det måtte være "sans" som i sansene våre, syn, lukt, SMAK. Tenkte overhodet ikke på det franske ordet. Nå skal jeg ikke påstå at denne serien smaker så mye da.. men sans var et fint navn synes jeg, hvis jeg forstod det rett.. :klø:

Skrevet

Vet du at de har ment det franske ordet "sans" da? Det første som slo meg da jeg oppdaget denne serien var at det måtte være "sans" som i sansene våre, syn, lukt, SMAK. Tenkte overhodet ikke på det franske ordet. Nå skal jeg ikke påstå at denne serien smaker så mye da.. men sans var et fint navn synes jeg, hvis jeg forstod det rett.. :klø:

Jeg forstod det også slik, ment som sansene våre. Den franske betydningen er en morsom vri, og den tolkningen passer godt siden de mangler både det ene og det andre. :roll:

Skrevet

Jeg har ikke smakt den ennå, men etter å ha lest denne tråden så er jeg i tvil om jeg i det hele tatt gidder å kjøpe en pakke for å smake.

Skrevet

Har ikke smakt sans-yoghurt i beger enda, men den med vaniljesmak i literskartonger er NAMNAM!! :wink: Spesielt om man tilsetter litt tørket frukt. Enda bedre enn godteri tilogmed.. :sikle::wow:

Skrevet
Dessuten tuller de med imaget sitt: "Tine" er et bondenorsk navn som minner om budeier og sånt. "Sans" er fransk og betyr "uten". Så hvorfor skal jeg som forbruker plutselig tro på at "Tine er elegant og raffinert?? Kan Tines markedsførere svare på det?

Jeg trodde egentlig at sans var navnet fordi det å smake er en sans. Har aldri koblet det med fransk.

Skrevet
Har ikke smakt sans-yoghurt i beger enda, men den med vaniljesmak i literskartonger er NAMNAM!!  :wink: Spesielt om man tilsetter litt tørket frukt. Enda bedre enn godteri tilogmed..  :sikle:  :wow:

Da skal jeg prøve den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...