Gå til innhold

Hun liker meg! Tror jeg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mythic skrev:

En ting som er helt klart, og det er at du overanalyserer og stresser alt for mye. Ro ned, oppfør deg naturlig, og snakk med henne som du gjør med de fleste andre. At hun tar på håret sitt når du ser på henne, legger du litt vel mye i, synes jeg. 

Ja, jeg er en idiot som ikke kan dette så bra, også er jeg så urutinert at jeg har lest meg opp på alt av "kjennetegn på at hun er interessert" (google).

Det er ikke lett.... 

Anonymkode: b69f4...11c

Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er en idiot som ikke kan dette så bra, også er jeg så urutinert at jeg har lest meg opp på alt av "kjennetegn på at hun er interessert" (google).

Det er ikke lett.... 

Anonymkode: b69f4...11c

Du er ingen idiot, men du stresser for mye, og du skal i hvert fall slutte med å lese deg opp på ting som tuller med hodet ditt ;) Noen jenter fikler med håret sitt når de liker en gutt, andre gjør ikke det. Noen jenter oppfører seg nervøst når de liker en gutt, andre gjør det ikke. Det er individuelt. 

Som jeg sa i forrige innlegg, snakk med henne på en normal måte, prøv å bli kjent med henne som person, og vær interessert i hva hun har å si. Vær blid, imøtekommende og hyggelig på en avslappet og naturlig måte, og spør om hun vil finne på noe sammen med deg en gang.

Gjest Spiderman
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel når man får et direkte avslag at man mister interessen...(?)

Anonymkode: 3842b...3ba

Ikke nødvendigvis.

Du kan aldri vite helt sikkert om hun er intressert eller ikke med mindre hun sier det direkte. Om hun kaster ballen til deg ved å signalisere at hun er interessert  og du ikke gjengjelder dette så gir du henne ikke noe annet valg enn slutte å kaste bort tid på deg. Stol på meg her: Hvis du manner deg opp og går etter hva du vil ha er sjansene dine større for at du får det og.

Holder du deg selv tilbake og prøver å lure deg innpå henne og venter på at hun skal ta det første steget er sjansene dine mindre for at hun vil fortsette å være intressert (om hun er det). Selv om det finnes kvinner som blir sjarmert av usikre og beskjedne gutter så er det ikke dette kvaliteter som får de fleste våte i trusa. (Uansett om de vil inrømme det eller ikke:tongue:)

Endret av Plaskebrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...