AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Hei Nå møtte jeg en flott jente i helgen! Hun er utrolig flott, vi har en god kjemi! Vi studerer på samme skole, så jeg ser henne hver dag. Hun er master student og jeg bachelor. Hver gang jeg ser henne på skolen så smiler hun til meg, tar seg alltid i håret bare jeg sender henne et blikk, og det virker som hun "somler" og ikke helt vet hvordan hun skal reagere i form av ansiktsuttrykk. For å være ærlig, jeg tror hun liker meg (?) Jeg er ikke verdens kjekkeste fyr, men jeg er ihvertfall en hyggelig fyr. Jeg aner ikke helt hva hun ser i meg. Det er nesten for godt til å være sant. Det skal sies at jeg ikke har store forhåpninger til noe mer, jeg tar det som det kommer, men jeg er villig til å gi dette en sjanse og ikke bare la det forsvinne. Hva tenker dere om det jeg skriver? Jeg har generelt lite erfaring med jenter, og ikke vært i noe forhold før. Anonymous poster hash: 80475...057
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tenker også tanker som at jeg ikke er bra nok for henne... Anonymous poster hash: 80475...057
spinelli Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Da må du jobbe med deg selv. Høres ut som hun er good to go 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Hærlig :D Jeg har aldri opplevd noen har likt meg på denne måten før! Anonymous poster hash: 80475...057
Gjest Overrasket Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Tenker at du skal slutte å skrive om henne på KG og starte å be henne ut. Greit? Greit.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Enig! Kan jeg sende henne en venneforespørsel? Jeg kommer jo til å møte henne sikkert nesten hver dag fremover... Anonymous poster hash: 80475...057
Adara Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Ja, det er en god start. Send en venneforespørsel. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Haha off, dette er bare å gi opp. Jeg har fucka d til tror jeg! Boff ... ts Anonymkode: 3842b...3ba
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Ok. Dummet du deg ut i fylla? Anonymkode: 62b0d...130
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Dummet du deg ut i fylla? Anonymkode: 62b0d...130 Ja vil si det, men jeg blir faen ikke klokere på henne! Gjør meg så sykt usikker.. Anonymkode: 3842b...3ba
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 Herregud du overtolker i mine øyne Anonymkode: 8aaf2...bcd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Anonymkode: dfaa2...c2e 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud du overtolker i mine øyne Anonymkode: 8aaf2...bcd --- såg henne ute i går, møtte henne i det jeg skulle ned på do, sa "hei" litt lett smalltalk, såg hun ble sykt nervøs, tok seg i håret rett forran meg! Hva betyr det ?? Sa jeg skulle på do, snakkes etterpå! Dreit meg loddrett ut, skjønner meg ikke på henne! Hjelp! Anonymkode: 3842b...3ba
Gjest Spiderman Skrevet 13. mars 2016 #15 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja vil si det, men jeg blir faen ikke klokere på henne! Gjør meg så sykt usikker.. Anonymkode: 3842b...3ba Venter hun på at du skal vise interesse og det viser seg at du ikke er mann nok til å gjøre det kommer hun til å miste interessen selv. Det at du tror du ikke er bra nok er noe du burde legge fra deg. Det sistnevnte er egentlig det du burde fokusere på først.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #16 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor er du så besatt av at hun har vane for å ta seg til håret??? Anonymkode: 7d5fd...442 2
Gjest Mythic Skrevet 13. mars 2016 #17 Skrevet 13. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- såg henne ute i går, møtte henne i det jeg skulle ned på do, sa "hei" litt lett smalltalk, såg hun ble sykt nervøs, tok seg i håret rett forran meg! Hva betyr det ?? Sa jeg skulle på do, snakkes etterpå! Dreit meg loddrett ut, skjønner meg ikke på henne! Hjelp! Anonymkode: 3842b...3ba Med mindre du ikke rakk på do, og dreit rett foran henne, kan jeg ikke se på hvilken måte du dreit deg ut her? Og hun tok seg i håret rett foran deg? Hvorfor er det relevant?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #18 Skrevet 13. mars 2016 7 minutter siden, Mythic skrev: Med mindre du ikke rakk på do, og dreit rett foran henne, kan jeg ikke se på hvilken måte du dreit deg ut her? Og hun tok seg i håret rett foran deg? Hvorfor er det relevant? Dreit meg ut fordi jeg skulle gitt mer oppmerksomhet, vært mer snakkesalig kanskje. Så hun ble nervøs, hun tar seg alltid i håret når hun er i mitt synsfelt- det er etter d jeg har lest et tegn på interesse. Jeg skjønner meg ikke på dette her, det gjør at jeg tenker alle mulige scenario, tenker tenker og tenker. Det ødelegger meg.. Ts Anonymkode: 3842b...3ba
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #19 Skrevet 13. mars 2016 19 minutter siden, Plaskebrus skrev: Venter hun på at du skal vise interesse og det viser seg at du ikke er mann nok til å gjøre det kommer hun til å miste interessen selv. Det at du tror du ikke er bra nok er noe du burde legge fra deg. Det sistnevnte er egentlig det du burde fokusere på først. Det er vel når man får et direkte avslag at man mister interessen...(?) skal fokusere på det siste avsnittet dit! Anonymkode: 3842b...3ba
Gjest Mythic Skrevet 13. mars 2016 #20 Skrevet 13. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dreit meg ut fordi jeg skulle gitt mer oppmerksomhet, vært mer snakkesalig kanskje. Så hun ble nervøs, hun tar seg alltid i håret når hun er i mitt synsfelt- det er etter d jeg har lest et tegn på interesse. Jeg skjønner meg ikke på dette her, det gjør at jeg tenker alle mulige scenario, tenker tenker og tenker. Det ødelegger meg.. Ts Anonymkode: 3842b...3ba En ting som er helt klart, og det er at du overanalyserer og stresser alt for mye. Ro ned, oppfør deg naturlig, og snakk med henne som du gjør med de fleste andre. At hun tar på håret sitt når du ser på henne, legger du litt vel mye i, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå