Gå til innhold

å snakke om sex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Når jeg har sex vil jeg kjenne det! jeg blir utrolig tent hvis typen min tar litt kontroll, og holder meg hardt. bondage er også greia for meg...

problemet er bare at jeg er i starten av et forhold, og vet ikke helt hvordan jeg skal få typen til å forstå dette. hvis jeg i det heletatt skal si noe som helst? jeg vil ikke skremme ham, eller få ham til å føle at jeg krever noe som ikke føles riktig for ham... hva hvis han tenker det samme?

liker de fleste menn litt "røffere" sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du være redd for å fortelle ham hva du liker i senga???

Hvis du surfer litt rundt her inne, så vil du finne innlegg fra utallige mennesker som har kjørt seg inn i en rutinegreie hvor det har gått for lang tid til at de tør være åpne med partneren sin.

Begynn freskt du, jenta mi. Han takler det nok. Og hvis han mot all formodning IKKE takler å høre hva du liker :o , så vil du sannsynligvis på et eller annet tidspunkt få et problem så allikevel.

Spørsmål om gutter liker hard eller myk sex er irrelevant, er det ikke? De fleste liker litt sånn på ett tidspunkt, og litt annet på et annet tidspunkt. Det viktigste er at du vet hva du liker, og at du greier å signalisere dette til han du er sammen med.

Good luck :sjarmor:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...