AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har begynt å tenke veldig mye på å få et barn til i det siste. Vi har to fra før, og var bestemt på at vi var ferdige. Jeg vet min kjære ikke vil ha flere, og vil sterilisere seg. Jeg vet at det ikke passer seg med barn enda pga studie, økonomi og litt andre ting som bør på plass først. Men jeg tenker å prøve om et år kanskje. Min kjære er verdens beste pappa og gjør alt for barna sine. Grunnen til at han ikke vil ha flere er fordi han vil gi de vi har alt de trenger og mer til. Han er og bekymret fordi det siste soverommet i huset er litt mindre, og det vil da blir urettferdig. Men viss jeg tenker like mye på dette om et år så klarer ikke jeg å ikke følge det jeg vil. Jeg vil jo og så klart at han skal være enig. Er det andre som har vært i samme situasjon? Hva har dere gjort? Syns dere det er dumt av meg å ønske et barn til? Er jeg uansvarlig? Vi kommer klart til å ha dårligere økonomi. Vi kommer så klart fortsatt til å kunne kjøpe det vi trenger og mer til. Men vi må kanskje spare litt mer og ikke kjøpe fullt så mye som vi gjør nå. Vi har hus som vi eier og ganske ny bil, så de tingene er i boks. Anonymous poster hash: ed397...099
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Har akkurat vært i samme situasjon! Vi har to tette og har vært veldig slitne en stund, men nå som yngste har passert 2 år føler vi at det begynner å løsne. Her er det jeg som ønsker meg stor familie og masse liv rundt meg, mens mannen har vært redd for at vi skulle glemme å være kjærester. Jeg har vært redd for å ikke klare å følge dem opp skikkelig, men har kommet fram til at flere søsken er mye viktigere enn materielle goder. Vi har stort hus og bil, så det er greit. Rommene til ungene er ikke like store, men det er virkelig ingenting å bekymre seg for! Det blir nok hektisk i noen år, men tenk på gleden over flere barn når en blir eldre! Skrekken min er at noen av dem flytter langt unna, og jeg håper at med flere barn vil sjansen være større for at ihvertfall noen er i nærheten... Resultatet av all denne grublinga er at jeg sitter her, kvalm med skrekkblandet fryd og nr.3 på vei :-) Anonymous poster hash: 3ee0d...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 AB over. Må legge til at mannen også selvfølgelig er veldig glad for at tredjemann er på vei. Vi hoppet av i svingen lenge, men det var til slutt han som tok avgjørelsen om å la det stå til. :-) Anonymous poster hash: 3ee0d...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Gratulerer med nr 3 på vei Jeg håper virkelig jeg får snudd mannen om et års tid. Vi har større aldersforskjell da, så vi har hatt god tid til begge de vi har nå. Eldste er 7 og yngste er 3. Anonymous poster hash: 237ab...bdd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå