Gå til innhold

Anbefal meg en trille!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en vogn som er veldig god, men den er også relativt stor, tung og tungvint. Så vi er på jakt etter en trille. Barnet har nettopp fylt ett år, vi bor i by.

Vi har tenkt å bruke trilla

- på togturer. Jeg tar toget alene med barnet annenhver helg, derfor fint om trilla er enkel å manøvrere og ev legge sammen for noen som allerede holder på et barn og har en ryggsekk. Og kanskje er litt stressa :P

- på noen helgeutflukter (mye bagasje = kjekt med liten trille)

- vi håper den kan fungere å trille hjem fra barnehagen i. Mannen leverer med bil om morgenen, jeg triller hjem. Det tar nesten en halvtime, er asfalt hele veien. Så den kommer til å bli slått mye opp og ned, og må gå enkelt inn og ut av bagasjerommet. 

Ønskelista blir vel omtrent sånn her, i prioritert rekkefølge:

- så enkel som mulig å legge sammen

- så liten som mulig når den legges sammen

- helst ikke for skranglete

- lett

- lettstyrt

- trenger ikke full liggestilling, men fint om ryggen kan tippes noe bakover

Er klar over at noen av disse nærmest er motsetninger, men det er jo lov å håpe... :P

Ting som ikke er så farlig:

- pris (vilig til å betale endel om vi finner den perfekte)

- oppbevaring under

- forover/bakovervendt (fint om den kan være begge, absolutt ingen krise)

Har sett på BabyZen Yoyo, og den virker jo som en drøm å slå opp og ned, og er bittebitteliten. Men så ser jeg flere nevner at den er ganske skranglete. Noen som har den? Ville dere brukt den fra barnehagen hver dag?

Har også kikket litt på Quinny Zapp Xtra, og mens den virker litt mer stødig og har mye fint, så er det mange små operasjoner som må til for å slå den sammen.

Tips, noen? :)

Anonymous poster hash: 701cc...c0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sett på Babyjogger city mini/GT

Anonymous poster hash: 3c974...1ea

Skrevet

Babyjogger❤

Anonymous poster hash: c728d...d57

Skrevet

Stokke!

Anonymous poster hash: a26ed...56f

Skrevet

TS her.

Vi har kjøpt en Babyjogger City mini GT! :biggrin: ut fra beskrivelsen så ser den bortimot perfekt ut. Blir litt stor sammenlagt og veier litt mer enn vi først så for oss, men det ser ut som om det nok veies opp av anvendelighet og stødighet. Får vi håpe :)

Skrevet

Da jeg leste førsteposten din, tenkte jeg umiddelbart å foreslå Babyjogger city mini gt! Og nå ser jeg jo også at dere har kjøpt den :) Tipper dere kommer til å bli fornøyde, etter min mening er det så nært man kommer den perfekte trilla. Det eneste jeg kanskje kunne ønske var at den hadde fire, og ikke tre hjul, men det er egentlig utelukkende fordi jeg synes trehjulinger generelt er ganske stygge :ler:

Anonymous poster hash: d9f66...e7d

Skrevet

Hahaha, trodde jeg var den eneste som synes trehjulinger er stygge :ler:

Skrevet

Da jeg leste førsteposten din, tenkte jeg umiddelbart å foreslå Babyjogger city mini gt! Og nå ser jeg jo også at dere har kjøpt den :) Tipper dere kommer til å bli fornøyde, etter min mening er det så nært man kommer den perfekte trilla. Det eneste jeg kanskje kunne ønske var at den hadde fire, og ikke tre hjul, men det er egentlig utelukkende fordi jeg synes trehjulinger generelt er ganske stygge :ler:

Anonymous poster hash: d9f66...e7d

Den fås nå med 4 hjul også da.....

Anonymous poster hash: 3c974...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...