AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jente 3 år er veldig god på å slippe ned ting der hun er. Det er overalt,med det resultat at frustrasjon over å ikke finne det igjen er stor for barnet og de voksne...vi har bokser til omtrent alt,men det havner ikke der...hvordan lære å putte på plass uten å mase? I kveld brukte jeg 30 min på å lete etter smokken, da ingen av de lå i boksen sin på soverommet. Fant 1 under sofaen.....irriterende for mor,og frustrerende for lillemor siden det tok så lang tid. Anonymous poster hash: a8fe1...0f2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Tror foreldrene må følge opp bedre med faste rutiner. Synes det er mye å forlange at 3-åringen skal holde styr på ting selv om vi etterstreber det her også. Jeg ser at med mange leker har de ikke sjans til å holde det ryddig. Vi har smokken i en fast skuff. Legger den der når vi står opp, finner den der om kvelden, veldig greit siden det blir krise uten...Anonymous poster hash: 44439...6a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå