Gå til innhold

Forberedelser til analsex..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst til å prøve analsex med kjæresten. Han har fingret meg litt analt og slikt, men ikke mye. Jeg trenger hjelp til hvordan man skal forberede seg til analsex? Jeg har hørt at man kan vaske seg der nede, og jeg prøvde en gang å "tømme" meg før sex sånn at jeg kunne overraske ham med anal, men jeg føler aldri at jeg blir helt tom! 

Hvordan vasker dere dere før sex? Hvordan tømmer dere dere? Føler dere aldri at dere må på do under analsexen? Har det kommet bæsj noen ganger? 

Anonymous poster hash: 95eb0...822
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt analdouche på kondomeriet, når jeg bruker denne er jeg 99,9% sikker på at jeg er helt ren. For meg er dette en nødvendighet for å kunne slappe helt av under sexen. 

Det kan danne seg luft om man har heftig sex, på samme måte som ved vaginal penetrering, og da må man komme seg ut av komfortsonen og bare slippe ut luften. Har opplevd bæsj 1 gang, men da hadde jeg ikke douchet først, og jeg visste at jeg ikke var 100% ren bak :)  Han brydde seg mindre om det enn meg, som ble hysterisk og kommanderte han inn på badet frem til jeg hadde fått vasket opp. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør aldri noen forberedelser... Analsex er sex i endetarmen og der kan det finnes bæsj. Jeg har aldri skylt tarmen eller lignende... Om jeg vet at det er rundt den tida hvor jeg pleier å gå på do, så går jeg på do før jeg igangsetter sex.

Mannen har fått noe gris på penis av og til, men sånn blir det når man holder på der. Blir som å bli forskrekka over at det er blod involvert om man har sex under mensen. Sex er grisete og innebærer diverse kroppsvæsker.

Jeg har aldri opplevd å måtte bæsje under analsex, men av og til rett etter fordi tarmen er blitt stimulert. Nå går jeg alltid rett på do etter at vi er fedig med å ha sex fordi jeg lett får urinveisinfeksjon, så jeg sitter alltid på do når behovet da melder seg.

Anonymous poster hash: 44fb4...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...