AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Lurer på hvor ofte dere som er i et forhold har analsex? Meg og kjæresten har det cirka en gang annenhver måned, synes det er litt lite...Anonymous poster hash: e7e7d...d7d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men typen min vil prøve det med meg. Vet ikke om jeg er klar, men har jo lyst å prøve. Er det vondt? Anonymous poster hash: be634...1e9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Nesten hver gang. Ikke nødvendigvis med pikken, men buttplugen er ofte i bruk.Anonymous poster hash: 8349c...8b3 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 To ganger i året ca. Mannen min er ikke så fan av det desverre, men jeg elsker det. Får han med på det når han har drukket litt ;p hihi (Han liker det da, og kommer utrolig fort..) Anonymous poster hash: cd0f2...eb8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men typen min vil prøve det med meg. Vet ikke om jeg er klar, men har jo lyst å prøve. Er det vondt? Anonymous poster hash: be634...1e9 Det kan jo være vondt ja. Men hvis man gjør det riktig er det utrolig godt!Anonymous poster hash: e7e7d...d7d
peppermyntete Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Aldri. Vi har gjort det en gang, og han har spurt om det siden men får nei.
frk91 Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Er i et avstandsforhold, så møtes bare én uke i mnd, men da gjør vi det hver dag(om mulig). Det som er kjipt er at jeg noen ganger blir sår, forståelig nok, og da må vi vente en dag før vi kan gjøre det igjen. Selv om smerte noen ganger kan gjøre opplevelsen mye bedre
Gjest Andrea93 Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Med ca 3 måneders mellomrom. Går alltid på p-piller uten stopp til pakka er tom, så får bare mensen hver tredje måned. Da er jeg alltid ekstremt kåt, og det ender gjerne i analsex.
LiseOslo Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Uten at jeg regner på det så har jeg vel analsex omtrent 2 av 3 ganger jeg ha sex tenker jeg .
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Fra en gang i mnd til hver helg. Mye styr med forberedelser, så blir når man har tid.Anonymous poster hash: ad9f2...56c
Maus Skrevet 15. oktober 2015 #12 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Et par ganger i uka tenker jeg. Endret 17. oktober 2015 av Maus
draug 75 Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Det der har vi ikke statistikk på. Menstruasjonsuka er liksom analsexuke, så da er der mer eller mindre hver dag. Uka etter er det mer interessant å være i fitta igjen. "Lenge siden" liksom. Så da er det mindre analsex.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 Det der har vi ikke statistikk på. Menstruasjonsuka er liksom analsexuke, så da er der mer eller mindre hver dag. Uka etter er det mer interessant å være i fitta igjen. "Lenge siden" liksom. Så da er det mindre analsex. Er det ikke litt risky å ha analsex så mange ganger/dager etter hverandre? Anonymous poster hash: dcfc3...e8f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 Aldri. Vi har gjort det en gang, og han har spurt om det siden men får nei. Er i et avstandsforhold, så møtes bare én uke i mnd, men da gjør vi det hver dag(om mulig). Det som er kjipt er at jeg noen ganger blir sår, forståelig nok, og da må vi vente en dag før vi kan gjøre det igjen. Selv om smerte noen ganger kan gjøre opplevelsen mye bedre Hmmm....lurer på hvilken av disse mennene som er mest fornøyd. Anonymous poster hash: 6e331...c7b 2
peppermyntete Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Hmmm....lurer på hvilken av disse mennene som er mest fornøyd.Anonymous poster hash: 6e331...c7b Jeg og kjæresten min har masse sex, så misfornøyd er han ikke Hvis han MÅ ha analsex i livet sitt får han dumpe meg og finne seg en dame som liker det. Hvis noe sånt skal ødelegge forholdet vårt er det i grunn ikke verdt så mye så da er det like greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå