Gå til innhold

Ny trend : Sove ute

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det hele sommeren omtrent, og jeg er 30.

Anonymous poster hash: 080b4...1ba
  • Liker 2
Skrevet

Gjort det siden jeg var liten . Så ikke akkurat ny trend. Men skal la de folka tro at de hiver seg på det nyeste  :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

http://www.mammanett.no/mamma/livsstil/ny-trend-sov-ute-med-barna?_ga=1.206946067.1258926461.1444830493

Hvordan er dette en ny trend ?.

Jeg mener dette er da noe som er bltit gjort i flere 10 år om ikke lenger også.

Anonymous poster hash: 27ac0...03b

He he jaja gammelt nytt. Jeg sov også ute når jeg var fem år.

Har vel inntrykk av at turistforeningen bruker det i reklame sammenheng.

I såfall dårlig reklame.

Mulig de har brukt feil konsulenter. For meg virker det som et lite seriøst innslag fra noen jeg regner som seriøse.

Skrevet

Jeg sov ute fra mai til oktober hvert år fra jeg var seks år. Var ikke noen trend, bare noe jeg fikk for meg, fra jeg var ca ti til jeg vaar femten sov jeg ute hele året med unntak av noen få ganger da det krabbet mot -12grader og nedover.

Sluttet da jeg begynnte på videregående for da måtte jeg flytte på hybel og hadde ikke veranda/noe sted å sove ute, men sov ute da jeg var hjemme i helgene.

Nå sover jeg inne fordi min mann sover inne og fordi jeg har små barn. Legger meg på verandaen om det er veldig varmt om sommeren og når vi er på hytta, ellers er nok mine dager som ute-sover forbi ;)

Anonymous poster hash: c3f60...e05

Skrevet

Går du stadig med hullete bukseknær, blir det trendy med ujevne mellomrom.

Før dro vi på tur og overnattet fordi det var moro. Kan ikke huske at det var spesielt trendy, for det var jo bare en fritidssyssel blant mange, den tiden denslags ikke kostet noe. Da en brukte klær og utstyr som var slitte og avleggs, og som det ikke var så farlig med. Nå er tur blitt storindustri - og da har jeg ikke så mye som sneiet innom "glamping".

Spesialklær for tur, som puster, trolig nødvendig fordi eieren mistet pusten sin da hun dro betalingskortet. Spesialsoveposer og turrasjoner, som koster flesk. Klart dette har blitt trendy. Her er det jo store penger å tjene. Skal det være en turtåteflaske med camo-mønstret smokk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...