AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg føler meg rett og slett ikke tilfreds seksuelt sett. Har en samboer, og vi hadde sex opptil flere ganger i uken frem til for et par mnd siden. Nå er det KANSKJE 1 gang i uken... Dette er noe jeg har tatt opp med han. Nå er det halvannen uke siden jeg fikk noe som helst stimulering på dette. Sist søndag som var, så fikk han en BJ fra meg uten å gi noe tilbake... Det ble ikke kos på meg fordi det ble litt i seneste laget, men nå er det onsdag allerede - og ingen ting. Han er alltid opptatt med et spill på telefonen (avhengig) som tar opp utrooolig mye tid på kveldene. Og når han ikke er ferdig med det før 23-23.30 tiden, så er det ærlig talt for sent for mitt vedkommende som skal opp klokka 06.00 om morgenen. Han er som regel oppe ved 07.30-08.00 tiden selv. Han er heller ikke hjemme fra jobb før borti 18.00 tiden til vanlig heller. Så vi har ikke vanvittig mange timer om kveldene sammen. Jeg er stort sett hjemme fra jobb tidligere, så da er det husarbeid, middagslaging og alt annet som hører til en vanlig hverdag for at VI skal få kveldene sammen til å slappe av. Dette er problemer som jeg har tatt opp med han på en ordentlig måte. Og får til svar at neida, han har ikke glemt meg. Men allikevel så skjer det jo ingen ting? Føler selv at jeg resignerer og mister gnisten for hver dag som går. Hva bør jeg gjøre? Og kommentarer om at jeg burde reise fra han osv kan folk pent spare seg for. Dette er en person jeg klaffer med på alle punkter og vi har det jo kjempe bra sammen! Eneste er at jeg savner den intime delen også. Og å finne en fuckfriend er heller IKKE aktuelt. Anonymous poster hash: e9c3a...320 Anonymous poster hash: e9c3a...320
ekkoet Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Det går ikke an å begynne i telefonenden og si at du kjeder deg når han sitter så mye på telefonen? Ikke bruk uttrykket "er telefonen viktigere enn meg", men det er på en måte dit du vil, få ham til å se at det er den ikke. Jeg har selv følt på det samme dersom jeg sitter opphengt i noe unyttig (slik som mobilspill) at da bør terskelen være ganske lav for å legge det fra seg om den andre vil det. Ha noe annet du kan foreslå at dere kan gjøre på sammen istedenfor. Og dette er ikke ment som kritikk, men som et velmenende råd: Å fintelle på min tur-din tur er ikke i min erfaring en god praksis. Det gjelder husarbeid, sex og også den dagen bleier er et tema. Jeg sier ikke med det at man skal godta en konsekvent skeivdeling, men å føre regnskap på at hvor mange ganger hvem har gjort hva fører til mer konflikter enn løsninger. Få ham til å legge bort mobilen, prøv igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Det går ikke an å begynne i telefonenden og si at du kjeder deg når han sitter så mye på telefonen? Ikke bruk uttrykket "er telefonen viktigere enn meg", men det er på en måte dit du vil, få ham til å se at det er den ikke. Jeg har selv følt på det samme dersom jeg sitter opphengt i noe unyttig (slik som mobilspill) at da bør terskelen være ganske lav for å legge det fra seg om den andre vil det. Ha noe annet du kan foreslå at dere kan gjøre på sammen istedenfor. Og dette er ikke ment som kritikk, men som et velmenende råd: Å fintelle på min tur-din tur er ikke i min erfaring en god praksis. Det gjelder husarbeid, sex og også den dagen bleier er et tema. Jeg sier ikke med det at man skal godta en konsekvent skeivdeling, men å føre regnskap på at hvor mange ganger hvem har gjort hva fører til mer konflikter enn løsninger. Få ham til å legge bort mobilen, prøv igjen. Tar til meg alle råd som dukker opp. Problemet er at terskelen hans dessverre ikke er så lav for å legge den fra seg Jeg spør opptil flere ganger om han kan droppe den ene eller den andre tingen for at vi skal finne på noe sammen. Men da er det tydeligvis superviktig det han holder på med, og han har gjort "avtaler" osv med 100 andre mennesker. Som jeg ikke engang aner hvem er. Han skriver og skriver og skriver med disse menneskene hele tiden også. Har jo spurt HVA som blir skrevet, så får jeg diffuse svar om at det er snakk om spillet. Spurte jo en kveld om han kunne droppe en greie som starter 22.30 om kvelden for at vi kunne tilbringe litt tid sammen før jeg legger meg, men det var visst et "must" å gjøre det. For han trengte gull eller coins eller hva pokker`n det heter... Jeg syns det er helt greit at han spiller, jeg er gamer jente sjøl, MEN.... man bør jo prioritere litt annerledes når samboeren sier at det er i overkant mye? Hadde han sagt det til meg, så hadde jo jeg gjort noe med det tvert. Det hadde ikke vært noe å diskutere engang. Er aldri min eller din tur hos oss. Men når det er et problem jeg har tatt opp og som begynner å bli plagsomt, så setter man jo litt forventninger når man hele tiden gir selv. Så min eller din tur er ikke helt det store problemet her. Jeg snakker om han rundt det med savnet om nærhet, det å kunne finne på noe sammen, sex, etc... alt mulig som kan gjøre at vi tilbringer LITT tid sammen. Ikke i hver vår sofa med en telefon i hånda mens tv`n står på hele tiden. Før så kunne vi ha veldig spontane turer ut, både gå å kjøre. Men det er det også helt slutt på. Jeg vil ikke at han skal føle seg presset på noe som helst vis. Men dette er blitt veldig frustrerende. Så har tatt det opp ganske mange ganger. Begynner å bli litt sliten å lei av å bli nedprioritert pga et spill... Anonymous poster hash: e9c3a...320
ekkoet Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Hva gjør du om kveldene når han holder på med dette da? På ene siden kjenner jeg meg mest igjen i hans side av situasjonen da jeg er personen som kan grave meg ned i noe slikt. Samtidig tror jeg at jeg har en annen terskel enn samboeren din når jeg får beskjed om at "jeg kjeder meg" fra hun ved siden av i sofaen. Jeg sier ikke at du skal gjøre det, men om hun hadde bedt meg om å legge fra meg telefonen, jeg hadde sagt nei og hun hadde gått ut av huset tror jeg jeg hadde fått litt noia, selv om det etterpå viste seg at det bare var for å gå en tur. Enda verre om hun ikke sa hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Hva gjør du om kveldene når han holder på med dette da? På ene siden kjenner jeg meg mest igjen i hans side av situasjonen da jeg er personen som kan grave meg ned i noe slikt. Samtidig tror jeg at jeg har en annen terskel enn samboeren din når jeg får beskjed om at "jeg kjeder meg" fra hun ved siden av i sofaen. Jeg sier ikke at du skal gjøre det, men om hun hadde bedt meg om å legge fra meg telefonen, jeg hadde sagt nei og hun hadde gått ut av huset tror jeg jeg hadde fått litt noia, selv om det etterpå viste seg at det bare var for å gå en tur. Enda verre om hun ikke sa hvorfor. Jeg har jo hobby med brodering og lesing, men det er jo ikke noe jeg holder på med hele tiden. Og kunne jo tenkt meg den sosiale delen sammen med han. Utover det så går det i å glo i veggen eller på tv`n... Alt det der hadde jeg lagt fra meg på et blunk uten å mukke hvis han hadde kommet med et forslag til noe annet å gjøre. Tro meg, den taktikken funker ikke her. For mitt vedkommende så blir det isåfall å kjøre meg en tur om det er mørkt. Er mørkredd så det holder. Men har gjort det et par ganger, og da blir han bare muggen å fortsetter i samme duren. Eller så går jeg rett og slett å legger meg. Selv om klokka bare er 21.00... Gidder ikke og sitte oppe å glo i veggen heller. Vi har jo den delen med at vi prater sammen og ler osv. Men den telefonen er med uansett! Føler at han ikke evner å følge med på ting jeg sier og svarer litt i hytt og pine noen ganger. Vi røyker begge to også, så når vi skal ut for å ta en røyk, så skal den fordømte telefonen være med.. Det har skjedd èn gang at han gjorde en avtale rett før middagen var ferdig, dèt skjønte han veldig fort at ikke er greit. Jeg gir alltid veldig klare beskjeder om NÅR ting er ferdig osv, så han har ALLTID en tid på sånt. Så ingen unnskyldninger da. Jeg har jo også foreslått èn helg som kunne vært fri for alt som har med teknologi å gjøre. Så vi kunne fokusert litt på hverandre å det som nå er et ganske skjørt forhold. Men det kan jeg vel bare drømme videre om.. Føler meg som en oppmerksomhetssyk bitch her jeg sitter nå... Men JA, jeg ønsker bittelitt mer oppmerksomhet.. Anonymous poster hash: e9c3a...320
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Hvilket spill er det han spiller så mye? Anonymous poster hash: ae5f4...be2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Hvilket spill er det han spiller så mye? Anonymous poster hash: ae5f4...be2 Hvilket spill han spiller har ingen betydning. Er ikke dèt som er problemet her. Anonymous poster hash: e9c3a...320
ekkoet Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Når du sier han gjør avtaler, er det avtaler med andre folk i spillet? Eller er det et generelt problem med at han gjør avtaler uten å informere deg? Det begynner jo å høres ut som at telefonen er hele problemet her, sexlivet er bare et av symptomene. Stemmer det? Tror du han skjønner at forholdet er så skjørt som du tenker?
Gjest AryaKillie Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Hvis det er sånn nå, så IKKE få barn. Da kan du kysse sexlivet ditt adjø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå