Gå til innhold

Tror daten har peniskomplekser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det du sier mange menn har tror jeg ikke er sant. Det er uansett ikke nok for å stimulere visse punkter i vagina. Det er derfor kvinner må finne seg noen som kan gi de det de trenger.0j8PunR.jpgAnonymous poster hash: 906cd...cc1

Kjempebra svar, dette løfter flere menn sin selvtillit, inkludert min

Anonymous poster hash: 0410f...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra svar, dette løfter flere menn sin selvtillit, inkludert min

Anonymous poster hash: 0410f...616

Livet kan være vanskelig ja, men du kan jo omfavne situasjonen din! Lærer deg å like penisydmykelse og finne en kjæreste som liker å ydmyke deg ved å ligge med ordentlige menn som kan tilfredstille henne?

Anonymous poster hash: 906cd...cc1

Skrevet

Det der med størrelse er virkelig ikke et så stort problem som endel mannfolk tydeligvis tror. Jeg har hatt sex med et antall hankjønn og hvis noen hadde spurt meg om hvem som har størst/minst, har ikke peiling. Synes de fleste har vært omtrent nøyaktig like store, regner jo med at det sikkert ikke stemmer mtp sannsynligheten for det. Jeg husker kun en som hadde endel større enn de andre og det er pga han ikke ble mer enn halvstiv.

Anonymous poster hash: 75ae6...c49

• Liker 2
Skrevet

Kjønnsvorter er ikke det samme som herpes, om det er det du mener.

Jeg tror neppe det var det hun mente, hun nevnte sikkert kjønnsvorter/herpes fordi det er de to seksuelt overførbare sykdommene som gir svært synlige symptomer ved utbrudd.

Anonymous poster hash: 6cba3...6ca

Skrevet

Jeg tror neppe det var det hun mente, hun nevnte sikkert kjønnsvorter/herpes fordi det er de to seksuelt overførbare sykdommene som gir svært synlige symptomer ved utbrudd.

Anonymous poster hash: 6cba3...6ca

Det kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...