Gå til innhold

What to do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lånte mannens pc og etter den vanlige nyhetsrunden gikk jeg inn på KG. Der var det allerede logget inn med en bruker som ikke er min.

Klarte ikke å du meg å kikket på hvilke tråder han har vært aktiv i. Det viser seg at han har noen seksuelle preferanser som jeg ikke var klar over...

Noe av det kan jeg være med på, men hvordan gå frem? Jeg ante ikke at han visste hva kvinneguiden var en gang og jeg har ikke lyst til at han skal tro jeg snoker...

Anonymous poster hash: 826db...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du  går inn på en av trådene hans og foreslår at han begynner å hinte til partneren sin. Så er det bare å sette seg i sofaen og vente og reagere positivt på hintene. *humre*

Endret av ekkoet
  • Liker 7
Skrevet

Kan du ikke ta en samtale med han om fantasier?

Skrevet

Du går inn på en av trådene hans og foreslår at han begynner å hinte til partneren sin. Så er det bare å sette seg i sofaen og vente og reagere positivt på hintene. *humre*

Det var lurt :) Jeg har prøvd å dra ut av han hva han liker før, jeg er f.eks interessert i det visuelle og har spurt om han liker kostymer og slikt.

Det gjør ingenting for han så det ville blitt kun for min del. Da jeg spurte om han hadde noe så sa han at han ikke hadde, da er det jo litt rart at han skriver ting her, kanskje han er flau ansikt til ansikt?

Skrevet

Du går inn på en av trådene hans og foreslår at han begynner å hinte til partneren sin. Så er det bare å sette seg i sofaen og vente og reagere positivt på hintene. *humre*

Du er jammen en utspekulert en :P

Anonymous poster hash: 9928b...289

Skrevet

Det var lurt :) Jeg har prøvd å dra ut av han hva han liker før, jeg er f.eks interessert i det visuelle og har spurt om han liker kostymer og slikt.

Det gjør ingenting for han så det ville blitt kun for min del. Da jeg spurte om han hadde noe så sa han at han ikke hadde, da er det jo litt rart at han skriver ting her, kanskje han er flau ansikt til ansikt?

Hva slags preferanser er det hanhar egentlig? :P hva kanvære så ille at hanikke tør å si det til deg?

Anonymous poster hash: 9928b...289

Skrevet

Tipper det er han som liker wetsex eller er hårbesatt ? Ihvertfall noe flauere temaer å ta opp IRL med partner det enn for eksempel trekantfantasi eller trange bukser fantasi.

Anonymous poster hash: 0c3a9...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...