AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Sønnen min er invitert i en bursdag i morgen, også kalt "Toro bursdag". Bursdagsfeiringen varer også i bare 1 time.. Foreldrene har også valgt å invitere barn på samme alder på kun den ene avdelingen. (Er i alt to små avdelinger på dette alderstrinnet). Nok om det. Barnehagen reagerte på at det ble delt ut invitasjon i selve barnehagen, som bare tydeliggjorde hvem som var inviterte og ikke Ikke vet jeg hvem bursdagsbarnet eller foreldrene til dette barnet er. Men dette skal være en familie som angivelig har byttet barnehage.Anonymous poster hash: 57d2a...738
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Dette forsto jeg ingenting av. Hva betyr Torobursdag? Hvis det er snakk om en hel barnehageavd. så skjønner jeg jo at foreldrene ikke orker mer enn en time Men om de nettopp har byttet barnehage, så er de kanskje vant med at invitasjoner kan leveres i bhg så lenge alle på en avd. blir invitert? Hva er det egentlig du spør om eller ønske å diskutere her? Anonymous poster hash: 4eb81...d96 9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Tror ts ønsker en diskusjon om rare bursdager. Ts, selv om ikke alle bursdager er like så kan du jo ikke kalle de rare... Er jo bare moro om noen går utenfor den A4 ramma å gjør noe annet. Anonymous poster hash: 32889...c65 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Det må da være greit å bare invitere egen avdeling? Og 1 time er lenge for små barn.
Rotemor Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Toro er vel en måte å si at det er lettvint og glutenfritt 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Sønnen min er invitert i en bursdag i morgen, også kalt "Toro bursdag". Bursdagsfeiringen varer også i bare 1 time..Foreldrene har også valgt å invitere barn på samme alder på kun den ene avdelingen. (Er i alt to små avdelinger på dette alderstrinnet). Nok om det. Barnehagen reagerte på at det ble delt ut invitasjon i selve barnehagen, som bare tydeliggjorde hvem som var inviterte og ikke Ikke vet jeg hvem bursdagsbarnet eller foreldrene til dette barnet er. Men dette skal være en familie som angivelig har byttet barnehage.Anonymous poster hash: 57d2a...738 Er dette så uvanlig da? Hos oss er det vanlig å invitere aldersgruppa man er i på avdelingen. Min er i 4-årsgruppa sammen med 7 andre som er født i 2011 og er/blir 4 i år. De har aldersgrupper og er på tur sammen, og det er de som inviteres i bursdag. Ikke alle 4-åringene på begge avdelingene, eller hele avdelingen. Det samme med 3-åringene og 5-åringene. Anonymous poster hash: a91b7...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 ? Hvis foreldrene er nye, vet de sikkert ikke noe om regler for invitasjoner. Hos oss deles de ut i barnehagen, og man kan gjerne velge egen gruppe(alder) eget kjønn, eget kjønn i hele avdeling, to grupper osv. Hva mener du med toro? Anonymous poster hash: 7deae...24d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Det er en vanlig regel å enten ta: - Hele avdelingen - Gutter eller jenter på avdelingen - Et årskull - Gutter eller jenter på årskullet Hvis barnehagen har egne regler på dette, at alle i hele barnehagen skal inviteres (eller et årskull i hele bhg) og ikke bare avdelingen, så har de gjerne glemt å fortelle disse foreldrene det (du skrev at de nettopp hadde byttet barnehage). Har aldri hørt om at man må invitere på tvers av avdelingene, men det er gjerne en liten barnehage hvor avdelingene er veldig mye sammen? Anonymous poster hash: d7c03...f29
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Toro er vel sånne pose-greier som man kan lage suppe fra.... Kanskje familien skal lage Toro-suppe til denne barnebursdagen. Anonymous poster hash: 8b003...457
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Litt av en velkomst dette barnet får, forresten. Kommer i ny barnehage, inviterer til bursdag, og så sitter foreldre til de andre barna i avdelingen og skriver på et nettforum at de ikke aaaaaaaaaaaaaaner hvem disse folkene er som "angivelig" har byttet barnehage av gudene vet hvilke grunner og er så frekk og inviterer til bursdagsbesøk på en måte som ikke er identisk til dere andres bursdagsselskaper (med hjemmelagete kaker) hvor dere følger alle regler og som dere vet hvem er fordi DERE ikke "angivelig" har byttet barnehage. Anonymous poster hash: d7c03...f29 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Litt av en velkomst dette barnet får, forresten. Kommer i ny barnehage, inviterer til bursdag, og så sitter foreldre til de andre barna i avdelingen og skriver på et nettforum at de ikke aaaaaaaaaaaaaaner hvem disse folkene er som "angivelig" har byttet barnehage av gudene vet hvilke grunner og er så frekk og inviterer til bursdagsbesøk på en måte som ikke er identisk til dere andres bursdagsselskaper (med hjemmelagete kaker) hvor dere følger alle regler og som dere vet hvem er fordi DERE ikke "angivelig" har byttet barnehage.Anonymous poster hash: d7c03...f29 Enig! Skjønte ikke hva som var så rart med dette, annet enn at jeg ikke skjønte hva Torobursdag er... Lett gjenkjennelig er innlegget også, fy Ts!!Anonymous poster hash: 0148b...837 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 Beklager, men jeg klarer ikke å ta dette innlegget seriøst.Anonymous poster hash: ecd6b...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Virker som om innlegget ikke ble helt ferdig skrevet før Ts trykket enter? Uansett så synes jeg ikke det er noe rart i å bare invitere en av avdelingene... og en hel time er mye for små barn. Nå vet jeg ikke hvilken aldersgruppe dette dreier seg om da.. Med toro bursdag mener de sikkert noe lettvint Anonymous poster hash: 6daf1...1b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå