Gå til innhold

Jeg er voldelig i søvne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen hjelp for dette? Var morsomt en stund, men nå begynner det å bli litt slitsomt.

Begynte med raserianfall i søvne da jeg var barn. Det skjer når jeg blir på en eller annen måte plaget. Nå slår jeg av og til samboer i søvne (han synes forøvrig det bare er morsomt, for han får aldri vondt da jeg ikke slår hardt) og så slenger jeg litt dritt av og til.. Når jeg våkner og får høre hva jeg har gjort blir jeg så utrolig satt ut og flau, for jeg er jo ikke sånn i det hele tatt i våken tilstand.

Når jeg sover på dagtid er det aller verst, så når jeg er hjemme hos mamma på besøk vil hun ikke vekke meg mer f.eks etter jeg har sovet en halvtime da jeg kan slå og si stygge ting.

Så lurer på om det finnes noen hjelp

Anonymous poster hash: f60ae...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Jeg slår meg selv i søvne, armene og bena mine er fulle av blåmerker hele året.

Anonymous poster hash: e18f1...8f9
Skrevet

Kjenner noen som gjør det samme, vedkommende fikk nylig henvisning til søvnklinikk. Vet ikke utfallet, men det kan visst være en form for søvnapné.

Anonymous poster hash: b173f...de0
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Er det noen som tør å sove sammen med dere da?

Gjest Christina146
Skrevet

Jeg er visst også en skikkelig sinnatagg når jeg sover. Har kneet han både i skrittet og dyttet han ut av sengen. :twisted: Stakkars mann.  :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...