AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Heisann! Hadde satt uendelig stor pris om noen som har vert i samme situasjon kunne fortalt litt Er ei 19 år gammel jente som har helt siden jeg var baby slitt med atopisk eksem. Nå skal jeg bli innlagt i 3 uker på Haukeland. Har prøvd å søke litt rundt for å høre andres erfaringer og hva som faktisk skal skje der uten hell. Finner bare babyer og små barn som har blitt innlagt med samme problem, men vil gjerne høre litt fra noen eldre! Håper virkelig det er noen der ute som kunne fortalt litt! Anonymous poster hash: 2cde4...470
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ingen?? Lurer på også hva det koster å bli innlagt! Anonymous poster hash: 2cde4...470
Dovenpeis Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Ingen?? Lurer på også hva det koster å bli innlagt! Anonymous poster hash: 2cde4...470 Norge er en skattefinansiert velferdsstat med gratis helsetjenester etter maksimal egenandelstak på 2185 kroner for hele kalenderåret. En innleggelse på et sykehus derimot er normalt gratis uansett.
c44 Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Jeg ble lagt inn for atopisk eksem når jeg var typ 6 år. Lå en uke, var gratis Endret 13. oktober 2015 av c44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå