Gå til innhold

Er dette normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min bestevenninne mistet sin hund gjennom mange år. Dette er for et år siden. Siden da har hun fått to hunder,en katt,mange kaniner osv. Hun poster nesten daglig bilder av den døde hunden og virker som om hun fortsatt er i stor sorg. Hun har nesten ingen bilder av de nye dyra,men både på instagram og facebook har hun bilder av den avdøde hunden som profilbilde. Ofte med tekster som beskriver savn og kjærlighet.

Jeg prøver å finne ut hvordan hun har det,men hun sier alt er bra og at hun opplever litt savn.

Hun er også ufrivillig barnløse, men dette sier hun ikke har med grunnen til alle de nye dyra.

Hun virker glad og fornøyd, men jeg er fortsatt bekymret.

Kan hun fortsatt være i sorg? Jeg har aldri eid en hund, og vet helt ærlig ikke om folk har langvarig sorg pga hund.

Idag nevnte en annen venninne dette , og det er godt flere kan støtte henne.

Anonymous poster hash: 04adf...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som at hun fremdeles sørger, ja. 

Hva med å skrive dette til henne i stedet for å skrive det her? Jeg ser at du har spurt om hun har det bra, men det spørsmålet er så automatisk at de færreste svarer nei selv om det er realiteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som at hun fremdeles sørger, ja.

Hva med å skrive dette til henne i stedet for å skrive det her? Jeg ser at du har spurt om hun har det bra, men det spørsmålet er så automatisk at de færreste svarer nei selv om det er realiteten.

Jeg har ikke bare spurt engang. Jeg har gang etter gang spurt og forsøkt å finne ut av hennes følelser. Jeg jar også sendt blomster,mat og vært en del på besøk. Jeg spør her fordi jeg ikke kommer gjennom. Hun er veldig opptatt av å virke glad

Anonymous poster hash: 04adf...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bare spurt engang. Jeg har gang etter gang spurt og forsøkt å finne ut av hennes følelser. Jeg jar også sendt blomster,mat og vært en del på besøk. Jeg spør her fordi jeg ikke kommer gjennom. Hun er veldig opptatt av å virke glad

Anonymous poster hash: 04adf...c09

Da vet jeg ikke. Hun er i alle fall heldig som har deg! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Det virker som om ho fortsatt sørger ja dessverre. Jeg mista kanina mi for 2 år sida, og sørger fortsatt og savner han inderlig enda, da kan jeg ikke forestille meg hvor mye ho må savne hunden sin, men det kommer nok til å ta tid. Det er hyggelig at du bryr deg om henne og vil få henne til å snakke, sånne venner er alltid godt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg ikke. Hun er i alle fall heldig som har deg! :)

Takk 😊 Håper jeg får masse tips så jeg kan hjelpe henne

Anonymous poster hash: 04adf...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om ho fortsatt sørger ja dessverre. Jeg mista kanina mi for 2 år sida, og sørger fortsatt og savner han inderlig enda, da kan jeg ikke forestille meg hvor mye ho må savne hunden sin, men det kommer nok til å ta tid. Det er hyggelig at du bryr deg om henne og vil få henne til å snakke, sånne venner er alltid godt å ha :)

Takk. Trist å lese at du har det sånn. Litt vanskelig å forstå oss som ikke har opplevd det, men alltid greit å ha noen å prate med. Jeg har en katt, og gruer meg til hun blir borte

Anonymous poster hash: 04adf...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...