AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Har en gutt på snart fire år, og kan banne på at det tar mellom 45 min til halvannen time for han å sovne hver bidige kveld. Det har ingen betydning om han er trøtt eller ei. Uansett legging, bruker han ekstremt lang tid på å sovne. Det er snart så jeg begynner å lure på om han har innsovnings-problemer. Derfor tenkte jeg høre litt med dere. Hvordan er det ut hos dere? Anonymous poster hash: 30c0f...e5a
GammelKaktus Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Tar vel toppen 15 min på vanlige dager, han og er snart 4
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Det ene barnet mitt sovner så fort hodet treffer puta, det andre bruker alt fra 10 minutter til et par timer før det sovner. Begge to sovner en gang mellom 18:30 og 20:30.
Gjest Magnifiq Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Minsten(3år) bruker å sovne innen fem minutter tror jeg. Pleier ikke å sjekke eldste bruker kanskje et kvarter. Hva gjør dere i timen før han legger seg da?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Ettåringen sovner omtrent i det jeg er ferdig med å synge og går ut av rommet. Treåringen sovner 5-10 min etter at vi har forlatt rommet.Anonymous poster hash: 49672...5e5
Stinelin Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Aner egentlig ikke. Legger dem 19-19.30 og hører ikke mer. Ser inn til dem før vi legger oss utpå kvelden.
Sushi Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Fireåringen kan sovne på fem minutter eller bruke en time på å sovne, det varierer veldig. Hun bør helst ikke sove for lenge om morgenen for å ikke ødelegge nattesøvnen. Ettåringen sovner som regel med én gang, eller innen ti min.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Minsten(3år) bruker å sovne innen fem minutter tror jeg. Pleier ikke å sjekke eldste bruker kanskje et kvarter. Hva gjør dere i timen før han legger seg da? Da spiser han som regel kvelds og titter på tv, så er det dusjing/bading/tannpuss, eventyr og litt kos.....så ikke akkurat noe stress. TS Anonymous poster hash: 30c0f...e5a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Ojoj, fem-ti minutter er sjelden her i gården Jeg vet han tenker endel, og mulig han gjør dette på kveldstid. Lurer på om jeg har gjort noe feil TS Anonymous poster hash: 30c0f...e5a
Tante-Sofie Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Min gutt må pusle litt for seg selv i senga for han sovner, hvite lang tid det tar varierer. Han får blå i en bok eller ha litt lego i senga. Hva gjør din gutt den tiden han bruker på å sovne?
Gjest Magnifiq Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Ojoj, fem-ti minutter er sjelden her i gården Jeg vet han tenker endel, og mulig han gjør dette på kveldstid. Lurer på om jeg har gjort noe feil TS Anonymous poster hash: 30c0f...e5a Jeg ville prøvd å kutte ut tv en time før leggetid. Noen barn blir mer oppvakt av bad/dusj, så prøve å droppe før kvelds?
Gjest Kaffelattn Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Har en gutt på snart fire år, og kan banne på at det tar mellom 45 min til halvannen time for han å sovne hver bidige kveld. Det har ingen betydning om han er trøtt eller ei. Uansett legging, bruker han ekstremt lang tid på å sovne. Det er snart så jeg begynner å lure på om han har innsovnings-problemer. Derfor tenkte jeg høre litt med dere. Hvordan er det ut hos dere? Anonymous poster hash: 30c0f...e5a Hvorfor tror du barn skal sovne med en gang bare fordi de blir lagt i sengen?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Min sønn bruker alt i fra 5 min-1 time. Ett par ganger har han holdt på i 2-3 timer, men det er sjeldent. Anonymous poster hash: 32c06...78a
miss dolly Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Når legger barnet seg? Når våkner han om morgenen? Vi pleier å bade FØR kveldsmaten. Da blir de trøtte og fine ;-) Bare spise og så i seng!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Skrevet 14. oktober 2015 Min gutt må pusle litt for seg selv i senga for han sovner, hvite lang tid det tar varierer. Han får blå i en bok eller ha litt lego i senga. Hva gjør din gutt den tiden han bruker på å sovne? Han skravler, synger eller leker litt sånn stille og rolig... Eller så snakker han litt med meg. Virker som om han trenger litt tid til å bearbeide dagens inntrykk:) TS Anonymous poster hash: 30c0f...e5a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Hvorfor tror du barn skal sovne med en gang bare fordi de blir lagt i sengen? Det var nok ikke ment sånn, stilte bare spørsmålet om hvor lang tid andres barn bruker. Klar over at alle er forskjellige:) TS Anonymous poster hash: 30c0f...e5a
Gjest Kaffelattn Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Det var nok ikke ment sånn, stilte bare spørsmålet om hvor lang tid andres barn bruker. Klar over at alle er forskjellige:) TSAnonymous poster hash: 30c0f...e5a : - )
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. oktober 2015 #18 Skrevet 14. oktober 2015 Hahahaha. Velkommen i klubben 😉 I dag duppet han etter ti minutter og det har ikke skjedd siden han var 3,5 ☺☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå