Gå til innhold

Bilde, væske ut av brystvortene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er denne væsken som kommer ut av brystvortene mine? Aldri kommet noe ut av de før, og det kommer ikke mye, og hovedsaklig hvis jeg klemmer på de.. Det kan nesten minne om melk, men sist jeg hadde samleie var jeg i slutten av mens så jeg kan vel ikke være gravid??

Hjelp...

Anonymous poster hash: bb1b5...f58

post-37809-0-48478300-1444754383_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Infeksjon/betennelse? Dra til legen din

Anonymous poster hash: 36d77...d59

Skrevet

Det kan være melk selv om du ikke er gravid, hvis brystene for eksempel blir stimulert mye kan det sette i gang melkeproduksjonen.

Anonymous poster hash: 6136d...c05
Skrevet

Det kan være melk selv om du ikke er gravid, hvis brystene for eksempel blir stimulert mye kan det sette i gang melkeproduksjonen.

Anonymous poster hash: 6136d...c05

Jeg tok såvidt på de før jeg skulle dusje, slik jeg alltid gjør for å sjekke etter unormaliteter... Og det er jo ikke vondt i det hele tatt.. Ts

Skrevet

Går du på noen medisiner? P-piller eller annen prevansjon?

Om du hadde samleie på slutten av mensen kan du være gravid. Det tar ikke mange dagene fra slutten av mensen til eggløsning.

Anonymous poster hash: cac04...fbd

Skrevet

Går du på noen medisiner? P-piller eller annen prevansjon?

Om du hadde samleie på slutten av mensen kan du være gravid. Det tar ikke mange dagene fra slutten av mensen til eggløsning.

Jeg tar Flagyl mot sopp, meng væske av brystene er ikke en bivirkning der... Ellers tar jeg ingen medisiner.. Går ikke på prevensjon, og han hadde jo ikke utløsning under samleie selvom vi holdt på ganske mange timer... Ts

Skrevet

Jeg tar Flagyl mot sopp, meng væske av brystene er ikke en bivirkning der... Ellers tar jeg ingen medisiner.. Går ikke på prevensjon, og han hadde jo ikke utløsning under samleie selvom vi holdt på ganske mange timer... Ts

:rolleyes:  Du kan bli gravid fordet..

Skrevet

:rolleyes: Du kan bli gravid fordet..

Men kommer væske av brystene så tidlig??

Skrevet

du kan bli gravid om du ikke går på prevensjon. ferdig emd det. 

å du går til legen 

Anonymous poster hash: 2395a...eef
Skrevet

http://www.kk.no/livsstil/dette-b%C3%B8r-du-vite-om-puppene-dine-19939

Hva skyldes at væske kommer ut av brystene?

Hvis du ikke er gravid vil det selvfølgelig ikke oppleves naturlig at det kommer væske ut av brystvortene. Men det er faktisk ikke så uvanlig, og det er sjelden det skyldes noe alvorlig.

- Væsken som kommer ut av brystvortene kan være tykk eller flytende og har ofte farger som gul, brun, hvit, grå eller rød. Årsaken kan være spontan eller komme av stimulans, en godartet svulst, infeksjoner eller bivirkninger av medikamenter, forteller Salasche.

I få tilfeller kan det være et tegn på hormonell ubalanse eller kreft. Da er imidlertid væsken ofte rød. Hvis det er tilfelle bør du kontakte lege.

Anonymous poster hash: e9aeb...06c
Skrevet

Jeg tar Flagyl mot sopp, meng væske av brystene er ikke en bivirkning der... Ellers tar jeg ingen medisiner.. Går ikke på prevensjon, og han hadde jo ikke utløsning under samleie selvom vi holdt på ganske mange timer... TsAnonymous poster hash: bb1b5...f58

Da syns jeg du skal gå til legen. Om du ikke har planer om å bli gravid vil jeg anbefale deg å få prevansjon. Ta det i samme runden med legen. Og du bør samtidig sjekke om du er gravid.

Skrevet

Tvilsomt at det kommer av graviditet, men det er jo en mulighet. Mulig betennelsesreaksjon eller noe annet som gjør at det væsker litt. Det beste er nok å forhøre deg med lege. 

Når det er sagt kan du selvsagt bli gravid når dere ikke bruker prevensjon til tross for at han ikke har fått utløsning. 

Anonymous poster hash: a3cfb...1ce

Skrevet

Væske ut av brystvortene er også et kreftsymptom, og bør sjekkes. Med lege.

Anonymous poster hash: 7af5a...23d

Skrevet

Men betennelse, hvor da? Det kommer jo ut av begge brystene.. Jeg hadde influensa for et par uker siden, og generelt vært slapp, hatt hodepine og forstoppelse de siste ukene, tenkt det var pga influensa og stress. Og som sagt, ingen smerter, ingen tegn på infeksjon eller noe sårt i det hele tatt. Skal ikke til lege før 27 oktober.. Ts

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...