Gå til innhold

Saltvann hjelper jo ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn saltvannspray, hjelper jo ingenting jo? Er potte tett,forkjøla.. Hoven i nesa.. Vanlig nesespray virker, men kan bare da 2 ggr daglig. Dvs 1 gang om dsgen og når jeg skal sove :( tips?

Anonymous poster hash: 08e2d...3dc

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Fyll vasken med varmt vann, legg et håndkle over hodet ditt og hold hodet over vasken så lenge du gidder. Håndkleet samler dampen så det blir veldig dampet luft under, og dampen åpner både porer og tetthet i nesen.

Skrevet

Det er kun vanlig nesespray som hjelper på meg. Jeg tar nå mer enn to ggr pr dag i starten også trapper jeg ned. 

Går som en drøm hver gang ;)

Anonymous poster hash: fac5a...6fa
Skrevet

Det er kun vanlig nesespray som hjelper på meg. Jeg tar nå mer enn to ggr pr dag i starten også trapper jeg ned. 

Går som en drøm hver gang ;)

Samme her. Jeg sprenger den anbefalte dosen altså... saltvann funker ikke. Da jeg gikk gravid, så ble jeg potte tett pga. slimhinnene utvidet seg eller noe. Jeg brukte nesespray flere ganger om dagen, i flere måneder. Stoppet etter fødsel, og det var null stress. Er ikke blitt kronisk tett liksom...

Har hørt om folk som blir avhengige, men det må jo være unntakene.

Anonymous poster hash: af457...16c

Skrevet

Sånn saltvannspray, hjelper jo ingenting jo? Er potte tett,forkjøla.. Hoven i nesa.. Vanlig nesespray virker, men kan bare da 2 ggr daglig. Dvs 1 gang om dsgen og når jeg skal sove :( tips?

Anonymous poster hash: 08e2d...3dc

Kjøp et neshorn (ikke dyret da) og skyll nesen 2 - 3 ggr om dagen. Husker ikke helt hva som står på esken

Skrevet

Kjøp et neshorn (ikke dyret da) og skyll nesen 2 - 3 ggr om dagen. Husker ikke helt hva som står på esken

Det er heller ikke noe mirakel spør du meg. Verdt å prøve, men fungerer ikke så bra på alle. Er du skikkelig tett så er det vanlig nesespray som fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...