Gå til innhold

blødning etter orgasme, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg fått ganske store blødninger etter orgasme. Kun klitoris stimuli. Blødningene varer noen timer,men det er nok blod til at jeg må bruke tampong. Kjenner jeg er ganske redd og leste at man burde ta en tur til gynekolog for en sjekk. MÅ man ha henvisnig fra legen? Jeg vil helst ikke ta dette gjennom legen min... og er det noen som vet hva disse blødningene skyldes?!

Hilsen redd jente :(

Anonymous poster hash: 054ea...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Time hos gynekolog bestiller du da direkte. Aldri hørt om henvisning dit.

Anonymous poster hash: c7fa4...f30
Skrevet

Til offentlig gyn må man ha henvisning via lege. Til privat gyn kan du ringe selv å bestille time. Anbefaler privat, da henvisning ofte tar 2-3 mnd. Ringer du en privat klinikk kan du få time allerede samme uke du ringer. 

Anonymous poster hash: 13a26...840
Skrevet

Time hos gynekolog bestiller du da direkte. Aldri hørt om henvisning dit. Anonymous poster hash: c7fa4...f30

Det er langt fra alle som tar ekstrakostnaden ved å gå privat. De fleste går via fastlegen for å få time hos offentlig gynekolog.

Til TS: Selvsagt skal du kontakte legen din. Hvis ikke må du gå privat og da må du betale hele kostnaden selv.

Anonymous poster hash: 50aef...19f

• Liker 1
Skrevet

Det er langt fra alle som tar ekstrakostnaden ved å gå privat. De fleste går via fastlegen for å få time hos offentlig gynekolog.

Til TS: Selvsagt skal du kontakte legen din. Hvis ikke må du gå privat og da må du betale hele kostnaden selv.

Anonymous poster hash: 50aef...19f

Vet du ca hva prisen ligger på hvis man går privat?

Skrevet

Time hos gynekolog bestiller du da direkte. Aldri hørt om henvisning dit.

Anonymous poster hash: c7fa4...f30

Med henvisning går det under frikortet :)

Skrevet

Privat gynekolog time koster fra 925,- - 1300,- og mer pr time.
Det går ikke under frikort når man velger privat,
men utgifter til offentlig helsevesen går under frikort om du har nådd den årlige grensen til helseutgifter.
Ellers koster en offentlig gynekolog vanlig legetime pris om du får legen din til å henvise  til en med offentlig avtale.

Jeg har samme problem som deg ts, som har pågått i nesten et år nå (ikke hver gang jeg onanerer men som oftest, slik at jeg har sluttet å onanere og ha sex), og prøver å finne en anbefalt offentlig gynekolog selv. Kanskje noen i denne tråden kan tipse ?(oslo)

Anonymous poster hash: 44b3b...af4
Skrevet

Privat gynekolog time koster fra 925,- - 1300,- og mer pr time.

Det går ikke under frikort når man velger privat,

men utgifter til offentlig helsevesen går under frikort om du har nådd den årlige grensen til helseutgifter.

Ellers koster en offentlig gynekolog vanlig legetime pris om du får legen din til å henvise til en med offentlig avtale.

Jeg har samme problem som deg ts, som har pågått i nesten et år nå (ikke hver gang jeg onanerer men som oftest, slik at jeg har sluttet å onanere og ha sex), og prøver å finne en anbefalt offentlig gynekolog selv. Kanskje noen i denne tråden kan tipse ?(oslo)

Anonymous poster hash: 44b3b...af4

Okey den prisen er jeg villig til å betale..noen som vet om flinke private gynekologer i stavanger?

Det er så irriterende ja... jeg får ikke blødninger under sex da( er nok fordi jeg aldri kommer, er kun meg selv som klarer å gi meg orgasme). Drt har "bare" skjedd 3 ganger med meg, altså alle de 3 siste gangene jeg onanerte. Men tviler på at det er helt tilfeldig.. leste at man kunne ha en rift på livmortappen, som da begynte å blø når musklene trakk seg sammen...håper det. Skal la være å onanere på en stund og se om det går bort. Men tar gjerne i mot tips til gode gyn. i stavanger området :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...