AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tror jeg sliter med depresjon den siste tiden er redd for å stryke på eksamen i morgen, har stoppet kontakten med min far. Noe som er veldig vanskelig for meg, er i 20 årene. Jeg har ikke sovet siden torsdag, det vil si 4 dager nå.. Jeg er trøtt og Sliten men klarer ikke å sove, klarer ikke å la være å tenke når jeg legger meg, og jeg føler meg ikke trøtt når jeg legger meg. Det er sykt første gang jeg opplever å ikke sove på 4 dager, kanskje jeg sov på søndag eller lørdag men jeg husker ikke, tror ikke det. Har eksamen i morgen.. Men er egentlig helt ødelagt burde ikke hatt noe eksamen når jeg er i denne situasjonen jeg er i, men jeg må. Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Hold ut Prøv å få en oversikt i dag og legg deg tidlig Bit tenna sammen Det vil gå fint selv på lite søvn Husk studiebeviset Husk mat Ta med kaffe Slapp av etter eksamen Kjipt med familieproblemer, men husk at ting har en tendens til å ordne seg Problemene dine er midlertidige Det vil bli bedre Anonymous poster hash: b93b7...a6d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Hold ut Prøv å få en oversikt i dag og legg deg tidlig Bit tenna sammen Det vil gå fint selv på lite søvn Husk studiebeviset Husk mat Ta med kaffe Slapp av etter eksamen Kjipt med familieproblemer, men husk at ting har en tendens til å ordne seg Problemene dine er midlertidige Det vil bli bedre Anonymous poster hash: b93b7...a6d Hadde bare lyst å gi opp i dag, enten drikke meg full eller bare gi opp alt. Føler meg mislykket. Går på universitetet men fortsatt er deprimert i det siste, jeg drømmer stadig om de store fotball kampene jeg burde ha spilt, men som jeg aldri kommer til å spille. Nå er jeg på vei i en usikker framtid, jeg må ta opp en del fag fordi jeg har fått for dårlig karakterer, var en periode jeg jobba 5 ganger om dagen. Jeg føler jeg pressa meg til å gå under. Det vanskelig å lese men jeg må seriøst gi det en siste sjanse. Har tid til 14 i morgen. Håper jeg kan sove når jeg kommer hjem. Vil bare sove ... Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Håper for din skyld at det ikke er norskeeksamen du skal ha. Anonymous poster hash: b3916...d5b 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Håper for din skyld at det ikke er norskeeksamen du skal ha. Anonymous poster hash: b3916...d5b Har norskeksamen ja - jevla deprimerende -verste faget ever .....Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Husk at på dag fem og utover er overhengende fare for psykose. Anonymous poster hash: 2dced...685
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Kjære deg, det høres jo helt grusomt ut! Du bør dra til lege for å få resept på sovetabletter (som ikke er avhengighetsskapende). Klem til degAnonymous poster hash: 33be0...343
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Kjære deg, det høres jo helt grusomt ut! Du bør dra til lege for å få resept på sovetabletter (som ikke er avhengighetsskapende). Klem til degAnonymous poster hash: 33be0...343 Spurte legen om det en gang,men han sa nei, du for ikke, kan bli lett avhengig.. Takk for støtten. Tror jeg må bare stå på og med tiden blir ting lysere, selv om det ser ganske mørkt ut nå. Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 "Du får ikke" skjønner ikke hvorfor jeg skriver for...Anonymous poster hash: d5916...faf
kvinneguide Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Man blir redusert av å ikke sove, så er ikke rart det blir noe skrivefeil. Håper det går bra på eksamen. Hvis søvnproblemene fortsetter be legen om sovemedisin som ikke er vanedannende. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Klarte endelig ã sove litt I stad Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tror jeg sliter med depresjon den siste tiden er redd for å stryke på eksamen i morgen, har stoppet kontakten med min far. Noe som er veldig vanskelig for meg, er i 20 årene. Jeg har ikke sovet siden torsdag, det vil si 4 dager nå.. Jeg er trøtt og Sliten men klarer ikke å sove, klarer ikke å la være å tenke når jeg legger meg, og jeg føler meg ikke trøtt når jeg legger meg. Det er sykt første gang jeg opplever å ikke sove på 4 dager, kanskje jeg sov på søndag eller lørdag men jeg husker ikke, tror ikke det. Har eksamen i morgen.. Men er egentlig helt ødelagt burde ikke hatt noe eksamen når jeg er i denne situasjonen jeg er i, men jeg må. Anonymous poster hash: d5916...faf Jeg håper du allerede har vært hos legen din og fått en sykemelding. Da får du utsatt eksamenen din. Du er tydeligvis ikke i stand til å ta eksamen om du ikke har sovet på lang tid. Snakk med legen din om hvordan du har det og få hjelp der. Anonymous poster hash: 5a7bc...0c1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har øvd og skrevet mye, trenger bare å pugge, muntlig eksamen. Har tid til 14 i morgen så håper det går bra .. Men skal aldri finne på å øve til en eksamen og døgne igjen, men ikke bare det som ødlegga søvnen min men også andre ting. Var dritt deilig å sove fra 12-19.. Føler meg mye bedre nå. Anonymous poster hash: d5916...faf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #14 Skrevet 13. oktober 2015 Håper for din skyld at det ikke er norskeeksamen du skal ha. Anonymous poster hash: b3916...d5b Utrolig unødvendig svar... Anonymous poster hash: edae1...8e0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #15 Skrevet 13. oktober 2015 Klarte å sove Istad 12-19 føler meg bedre har tid til å pugge til 14. Jeg må prøve..Anonymous poster hash: d5916...faf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå