Gå til innhold

Psykriatisk sykepleier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har dette?

Jeg skal til DPS og får mest sannsynlig sykepleier ved siden av. Er det noen som har erfaring med dette? Hjelper det?

Anonymous poster hash: 21fa4...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på hvem du får det. Ei jeg hadde brukte et kvarter på meg hver dag. Da hun gikk ut i ferie, fikk jeg ny primærkontakt. Hun var tilgjengelig for meg hele tiden, og hjelp meg langt mer enn selv psykologen min.

Anonymous poster hash: 788dc...de4

Skrevet

Jeg har en psykiatrisk sykepleier som behandler i 3. linjetjenesten, og har aldri fått bedre hjelp før. Hun er fantastisk flink.

Anonymous poster hash: 8d387...db2

Skrevet

Jeg har en psykiatrisk sykepleier via psykteam i kommunen,og jeg er veldig fornøyd med henne Hun hjelper meg med alt fra bistand til praktiske ting til samtaler når jeg har behov for det.

Anonymous poster hash: 5942b...791
Skrevet

Det er ganske umulig å svare på. Folk er forskjellige og komptansen i seg selv er ikke alltid viktigst. Den personlige trivselen betyr mye, så jeg håper du finner en du kan stole på og som du føler deg trygg hos. 

Skrevet

Jeg har hatt to stk. Den ene veldig god å prate med. Trist når jeg ikke fikk ha h*n lenger.
Den andre også empatisk og snill, men ikke like flink som forrige.

Har fått bedre ut av hjemmebesøkene med psyk. sykepleier enn av psykologtimene på dps.

Anonymous poster hash: 0a08a...1e9
Skrevet

Har møtt veldig mange flinke psykiatriske sykepleiere i min tid som pasient. 

Anonymous poster hash: 82f32...195
Skrevet

PS: Det heter psykiatrisk

Anonymous poster hash: 82f32...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...