Gå til innhold

Hva heter Hackit på engelsk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør de?

Anonymous poster hash: 108a8...8dd

Ja i alle fall her jeg bor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en til jul i fjor, den ligger stort sett i skuffen. Absolutt ikke fan, foretrekker stekespaden :PAnonymous poster hash: 76a5d...521

Kan ikke du sende din til ts da? Han/hun får seg hakker og du får bedre plass i skuffen...*bidrar*

Anonymous poster hash: 707b3...fb4

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker hackiten godt, særlig når flere pakker kjøttdeig eller karbonader skal stekes. Hvis jeg lager mat til mange bruker jeg kanskje to stekepanner samtidig og trenger å hakke effektivt. Jeg tror jeg ga mellom 80 og 100 for den på Rema.

Skrevet

Er ikke hackit laget av en norsk gründer? Mener bestemt jeg så han på TV for noen år siden. Hvis dette stemmer, synes jeg du skal støtte han og kjøpe den originale til full pris.

Anonymous poster hash: f4dae...47b

• Liker 1
Skrevet

Er ikke hackit laget av en norsk gründer? Mener bestemt jeg så han på TV for noen år siden. Hvis dette stemmer, synes jeg du skal støtte han og kjøpe den originale til full pris.

Det er Rema 1000 reklame-kokken Erling Sundal og en annen fyr (unnskyld orker ikke å Google) som eier 50/50. Om jeg husker riktig tjener de 10 mill i året på den. Tipper den er veldig billig å produsere.

Anonymous poster hash: c46ad...3bd

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke du sende din til ts da? Han/hun får seg hakker og du får bedre plass i skuffen...*bidrar*

Anonymous poster hash: 707b3...fb4

Nei, for poden nekter å bruke noe annet når han en sjelden gang lager taco :fnise: Ikke snakk om at han skal få en unnskyldning for å la være :jolie:

Men nå har jo TS fått tips hvor h*n kan finne dem billigere :)

Anonymous poster hash: 76a5d...521

Skrevet

Hvorfor skal man støtte gründer for en overpriset plastdings kun av det faktum at han er norsk? Dette er jo helt latterlig. 

Anonymous poster hash: 2d9c2...cb2

Skrevet

Denne kan jo ødelegge stekepanna. 

Anonymous poster hash: 2d9c2...cb2

Det er ikke absolutt alle som bruker teflon.

Anonymous poster hash: 8857c...bcf

Skrevet

Det er potetmoser.Virker på kjøttdeig også?

Anonymous poster hash: 108a8...8dd

Ja. Bruk hodet ditt litt.

Anonymous poster hash: 8857c...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...