Gå til innhold

- Sverige har ingen egen kultur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På svensk TV i dag ble det forkynt at Sverige ikke har noen egen kultur, og at det derfor er meningsløst å snakke om at svensk kultur er truet av multikulturalismen. 

 

Stakkars Sverige. RIP. 



Anonymous poster hash: 48764...b8e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

 

De ansvarlige vil bare flytte til utlandet og nyte et luksusliv med politikereliten fra andre land. Det er Ola Svenske som får merke konsekvensene. 

Anonymous poster hash: 48764...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å nevne at KD(Kristdemokraterna) foreslo å la flyktningene/migrantene tjene 500 000 kr. skattefritt. Flott tiltak for å få dem ut i jobb. Haha. Fy f...

 

https://kristdemokraterna.se/Media/Nyhetsarkiv/Lat-studenter-och-nyanlanda-tjana-500-000-kronor-skattefritt/

 

Ja, hvis det kan hjelpe for å få dem i jobb så er det vel bedre enn alternativet. At de ikke jobber. 

Anonymous poster hash: 48764...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ikke Norge heller egentlig.

 

 

Vi kopierer jo bare alt de gjør i USA og Storbritannia.



Anonymous poster hash: 95ea3...e11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ansvarlige vil bare flytte til utlandet og nyte et luksusliv med politikereliten fra andre land. Det er Ola Svenske som får merke konsekvensene.

Anonymous poster hash: 48764...b8e

Ikke alle, noen er gærne nok til å ville bo i de tilstandene frem til de blir rammet. Var jo en artikkel som ble postet her på KG av en svensk dame som ble gruppevoldtatt av afrikanerne hun forsøkte å hjelpe.

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle, noen er gærne nok til å ville bo i de tilstandene frem til de blir rammet. Var jo en artikkel som ble postet her på KG av en svensk dame som ble gruppevoldtatt av afrikanerne hun forsøkte å hjelpe.

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

 

??

 

Hvor naiv kan man bli. 

Anonymous poster hash: 48764...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

 

Det er jo ønsketenkning. Det er folket som tar støyten for innvandring, ikke våre folkevalgte. For dem er det da helt kurant at de får flere folk å sanke stemmer fra, flere problemer som må ryddes opp i, og økt konkurranse om jobber og boliger som uansett ganger de på toppen.

Anonymous poster hash: 88b0b...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har vel ikke Norge heller egentlig.

 

 

Vi kopierer jo bare alt de gjør i USA og Storbritannia.

Anonymous poster hash: 95ea3...e11

 

 

Da må jeg nesten spørre deg om hvor du bor og hvor gammel du er.

Anonymous poster hash: 3b0cc...675

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ønsketenkning. Det er folket som tar støyten for innvandring, ikke våre folkevalgte. For dem er det da helt kurant at de får flere folk å sanke stemmer fra, flere problemer som må ryddes opp i, og økt konkurranse om jobber og boliger som uansett ganger de på toppen.

Anonymous poster hash: 88b0b...0e2

Når Sverige blir et muslimsk land vil de ikke trone politikken lenger.

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Sverige blir et muslimsk land vil de ikke trone politikken lenger.

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

 

Jo, hvis de konverterer. 

Anonymous poster hash: 48764...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det har vel ikke Norge heller egentlig.

 

 

Vi kopierer jo bare alt de gjør i USA og Storbritannia.

Anonymous poster hash: 95ea3...e11

 

Har du noensinne vært i utlandet? Du bør reise litt, oppleve ting, få litt perspektiver.

 

Anonymous poster hash: 14bcb...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

 

Trukke det, du.

Anonymous poster hash: 14bcb...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hele greia er helt syk, det er jo ikke plass til de.



Anonymous poster hash: 94f41...7bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På svensk TV i dag ble det forkynt at Sverige ikke har noen egen kultur, og at det derfor er meningsløst å snakke om at svensk kultur er truet av multikulturalismen. 

 

Anonymous poster hash: 48764...b8e

Forræderne fornekter seg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...