Gå til innhold

- Sverige har ingen egen kultur

Fremhevede innlegg

Skrevet

På svensk TV i dag ble det forkynt at Sverige ikke har noen egen kultur, og at det derfor er meningsløst å snakke om at svensk kultur er truet av multikulturalismen. 

Stakkars Sverige. RIP. 

Anonymous poster hash: 48764...b8e
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

Anonymous poster hash: 3b98f...ae1

Skrevet

Eneste positive med det som skjer i Sverige er at de som står ansvarlige for masseinnvandringen VIL før eller senere få oppleve konsekvensene av hva de har gjort, og det av menneskene de har jobbet for å få inn. Da skal jeg ta meg en kopp te, trekke meg under et varmt pledd og nyte øyeblikket :)

De ansvarlige vil bare flytte til utlandet og nyte et luksusliv med politikereliten fra andre land. Det er Ola Svenske som får merke konsekvensene. 

Skrevet

Du glemte å nevne at KD(Kristdemokraterna) foreslo å la flyktningene/migrantene tjene 500 000 kr. skattefritt. Flott tiltak for å få dem ut i jobb. Haha. Fy f...

https://kristdemokraterna.se/Media/Nyhetsarkiv/Lat-studenter-och-nyanlanda-tjana-500-000-kronor-skattefritt/

Ja, hvis det kan hjelpe for å få dem i jobb så er det vel bedre enn alternativet. At de ikke jobber. 

Skrevet

Det har vel ikke Norge heller egentlig.

Vi kopierer jo bare alt de gjør i USA og Storbritannia.

Anonymous poster hash: 95ea3...e11
Skrevet

Svensk kultur er syk...

Anonymous poster hash: 847a6...519
  • Liker 1
Skrevet

De ansvarlige vil bare flytte til utlandet og nyte et luksusliv med politikereliten fra andre land. Det er Ola Svenske som får merke konsekvensene.

Ikke alle, noen er gærne nok til å ville bo i de tilstandene frem til de blir rammet. Var jo en artikkel som ble postet her på KG av en svensk dame som ble gruppevoldtatt av afrikanerne hun forsøkte å hjelpe.

Skrevet

Ikke alle, noen er gærne nok til å ville bo i de tilstandene frem til de blir rammet. Var jo en artikkel som ble postet her på KG av en svensk dame som ble gruppevoldtatt av afrikanerne hun forsøkte å hjelpe.

??

Hvor naiv kan man bli. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ønsketenkning. Det er folket som tar støyten for innvandring, ikke våre folkevalgte. For dem er det da helt kurant at de får flere folk å sanke stemmer fra, flere problemer som må ryddes opp i, og økt konkurranse om jobber og boliger som uansett ganger de på toppen.

Anonymous poster hash: 88b0b...0e2

• Liker 1
Skrevet

Da må jeg nesten spørre deg om hvor du bor og hvor gammel du er.

Anonymous poster hash: 3b0cc...675

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ønsketenkning. Det er folket som tar støyten for innvandring, ikke våre folkevalgte. For dem er det da helt kurant at de får flere folk å sanke stemmer fra, flere problemer som må ryddes opp i, og økt konkurranse om jobber og boliger som uansett ganger de på toppen.

Anonymous poster hash: 88b0b...0e2

Når Sverige blir et muslimsk land vil de ikke trone politikken lenger.

• Liker 1
Skrevet

Når Sverige blir et muslimsk land vil de ikke trone politikken lenger.

Jo, hvis de konverterer. 

• Liker 1
Skrevet

Har du noensinne vært i utlandet? Du bør reise litt, oppleve ting, få litt perspektiver.

Anonymous poster hash: 14bcb...629

• Liker 1
Skrevet

Trukke det, du.

Anonymous poster hash: 14bcb...629

Skrevet

hallo hele greia er helt syk, det er jo ikke plass til de.

Anonymous poster hash: 94f41...7bd
  • Liker 2
Skrevet

På svensk TV i dag ble det forkynt at Sverige ikke har noen egen kultur, og at det derfor er meningsløst å snakke om at svensk kultur er truet av multikulturalismen. 

Forræderne fornekter seg ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...