AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er på utkikk etter nettbutikker med variert utvalg av fint og nokså rimelig undertøy (ikke basisplagg), og har sett meg lei i butikker som H&M, Lindex, Cubus, Gina Tricot, Asos, Change. Sistnevnte syntes jeg var litt for kjedelig og gammeldags. Så har noen bedre forslag? Jeg bruker en av de minste BH-størrelsene. Anonymous poster hash: e9572...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg handler stort sett undertøy hos KappAhl og Cubus. De er de eneste butikkene med rett passform for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 13. oktober 2015 #3 Del Skrevet 13. oktober 2015 Handler truser på H&M og Lindex. Og BHer på Triumph når de har salg. Da kjøper jeg kanskje noen matchende truser og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. oktober 2015 #4 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Ikke mye hjelp i meg. Jeg bestiller BH'er og matchende truser på Changes nettbutikk. Hverdagstruse kjøper jeg på den lokale undertøysforretningen her jeg bor. Endret 13. oktober 2015 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 14. oktober 2015 #5 Del Skrevet 14. oktober 2015 Victoria's Secret sender vel til Norge? Jeg ville i hvert fall anbefalt å kjøpe derfra, jeg synes de har helt fantastiske bher. Men her kan det lønne seg å dra innom en av butikkene deres slik at du kan prøve litt forskjellig. De har et hav av utvalg. Ellers kjøper jeg mest truser også på VS, eller på Gap (som også sender til Norge - og har de mykeste og mest fantastiske trusene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zse09 Skrevet 14. oktober 2015 #6 Del Skrevet 14. oktober 2015 Change eller toplady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 14. oktober 2015 #7 Del Skrevet 14. oktober 2015 Prøv Figleaves.com. I tillegg kan jeg anbefale Brastop.com og Bravissimo.com for alle som bruker D-cup eller større. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 14. oktober 2015 #8 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kjøper truser på H&M og BH'er på Change. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ikke mye hjelp i meg. Jeg bestiller BH'er og matchende truser på Changes nettbutikk. Hverdagstruse kjøper jeg på den lokale undertøysforretningen her jeg bor. Hva er en hverdagstruse da, og hvilken bh matcher du den med da? Anonymous poster hash: d3b89...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #10 Del Skrevet 15. oktober 2015 Dere som kjøper bh og truse ulike steder - matcher dere ikke undertøyet oppe og nede? Spør fordi jeg selv bruker over D cup, og har funnet min riktige bh-størrelse , som jeg fant ut at ikke finnes på h&m , det ble helt feil størrelse for meg, så nå må jeg nok begynne handle bh- er et annet sted hvertfall! Anonymous poster hash: d3b89...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 15. oktober 2015 #11 Del Skrevet 15. oktober 2015 Victoria's Secret, Asos, Lindex og H&M. jeg bruker str 70A og finner mye fint hos disse. jeg bruker aldri vanlig bh med stropper, men foretrekker enten bandeau bh (uten stropper) eller blonde bh uten spiler. jeg synes også at jeg finner et bredt utvalg truser i disse butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #12 Del Skrevet 15. oktober 2015 Dere som kjøper bh og truse ulike steder - matcher dere ikke undertøyet oppe og nede? Spør fordi jeg selv bruker over D cup, og har funnet min riktige bh-størrelse , som jeg fant ut at ikke finnes på h&m , det ble helt feil størrelse for meg, så nå må jeg nok begynne handle bh- er et annet sted hvertfall! Anonymous poster hash: d3b89...053 Jeg prøver å hovedsakelig kjøpe ensfarga bher, gjerne svart og nude (mest pratisk). Da får man tak i matchende truser over alt. Har et par-tre litt finere og matchende undetøysett. Men bryr meg stort sett ikke. Nå har jeg supermanntruse og svart blonde BH. Anonymous poster hash: d90d2...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 15. oktober 2015 #13 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kjøper ofte bh og truse sammen.Koslig å kunne ha et helt sett .Helst da fra bravissimo.com ,brastop.com eller på ebay. Vanlige truser kjøper jeg på Lindex/kappahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. oktober 2015 #14 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) *feilsitering* Endret 15. oktober 2015 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 15. oktober 2015 #15 Del Skrevet 15. oktober 2015 h&m og victorias secret (de er rimelige på ebay) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. oktober 2015 #16 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hva er en hverdagstruse da, og hvilken bh matcher du den med da? Anonymous poster hash: d3b89...053 Det er en Sloggi som ikke matcher noe som helst. Endret 15. oktober 2015 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 15. oktober 2015 #17 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg matcher ikke undertøy, men prøver å ha undertøy som "passer" sammen(altså farger som ikke kræsjer helt osv.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #18 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hverdagene på jobb er det ikke nødvendigvis full match mellom BH og truse. Utenfor jobb er det stort sett alltid full match. Anonymous poster hash: 003da...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 15. oktober 2015 #19 Del Skrevet 15. oktober 2015 Victoria's Secret sender vel til Norge? Ja! Hvor kjøper dere undertøy? Her: https://www.victoriassecret.com/ og her: http://www.sloggi.com/int-en/women-bras-panties.html og noen ganger på lokale klesjapper når jeg blir angrepet av shoppegalskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #20 Del Skrevet 18. oktober 2015 Handler på cubus og Victoria's secret Bh'ene der er så sinnsykt gode og fiiiine! 😍 Liker blonde/stringtrusene fra cubus.Anonymous poster hash: 8de7f...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå