Gå til innhold

Vil flyktningene redde Sverige fra SD?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke en subjektiv påstand at man kan føre linjen tilbake til nynazistiske partier, eller at representanter for partiet så sent som helt på slutten av 90-tallet deltok i bokbål iført noe som minner mistenkelig om en SA-uniform, komplett med hakekors-armbind og bandolær, eller at mange av partiets tillitsvalgte og representanter har kommet med sterkt rasistiske ytringer på sosiale media inntil ganske nylig.

Som sagt. Vis meg hvor SD i dag har preg av nazisme. Det du sier er like useriøst som å trekke SP og nazisme sammen. De har også sin bakgrunn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt. Vis meg hvor SD i dag har preg av nazisme. Det du sier er like useriøst som å trekke SP og nazisme sammen. De har også sin bakgrunn i dette.

Ikke i løpet av det siste tiåret.

Og SP har meg bekjent ikke stilt med representanter på rasistkonvensjoner som "Gates of Vienna". Breiviks inspirasjonskilde, forøvrig. De forfekter "Eurabia"-teorien.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i løpet av det siste tiåret.

Og SP har meg bekjent ikke stilt med representanter på rasistkonvensjoner som "Gates of Vienna". Breiviks inspirasjonskilde, forøvrig. De forfekter "Eurabia"-teorien.

Som sagt vis meg hvor i sitt program SD er nazistiske. Om ikke, så faller dine innlegg som kun oppgulp av tåpelige påstander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt vis meg hvor i sitt program SD er nazistiske. Om ikke, så faller dine innlegg som kun oppgulp av tåpelige påstander.

Du legger stor vekt på programmet. DET er en del av kosmetikken. Det er langt mer interessant hva partiets medlemmer sier og gjør i posisjoner der de har noen innflytelse, og på sosiale media. For det er der deres sanne overbevisninger kommer frem, og det er der man ser hva de vil foreta seg dersom de kommer til makten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger stor vekt på programmet. DET er en del av kosmetikken. Det er langt mer interessant hva partiets medlemmer sier og gjør i posisjoner der de har noen innflytelse, og på sosiale media. For det er der deres sanne overbevisninger kommer frem, og det er der man ser hva de vil foreta seg dersom de kommer til makten.

Det er kun et partiprogram som gjelder. Du må huske på, SD folk er i mot innvandring. Folk som deg tolker at det er galt og alt de sier kan knyttes opp til rasisme og nazisme. Du Mann 42, eier ingen sannhet. Men igjen, vis gjerne hvor de er nazistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen hemmelighet hva SD står for. Hva er problemet? De har innført nulltoleranse mot rasisme, noe som har ført til at enkelte representanter har blitt sparket fra sine posisjoner. Det er bare positivt. Nå har de ryddet opp i rekkene, og vi kan gå videre. Men nei, da skal man insistere på å dra opp det som har skjedd for lenge siden. Alle partier har ting de ikke trenger å være stolte over. Get over it. 

 

Det som kommer til å skje når SD får makten, er at alle innvandrere som gjør noe kriminelt blir sent ut. Personer med dobbelt statsborgerskap blir tvunget til å velge. Velger de bort det svenske, så må de ut. Det vil bli kutt i ytelsene, noe som vil føre til at mange flytter ut. 

 

Grensene stenges, bortsett fra kvoteflyktninger. 

 

Bråk? Ja, selvfølgelig blir det bråk. Det blir et helvete. Men etterpå blir det bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

SD har fått skremmende stor oppslutning i det siste, men hvis det nå stemmer at Sverige får flere hundre tusen syrere til seg så vil vel oppslutningen synke? Og da unngår man kanskje at SD kommer i regjering?

Anonymous poster hash: 01a82...aa4

 

 

 

Jeg ville byttet ''skremmende'' med ''gledelig'' for SDs store oppslutning viser bare at flere og flere svensker begynner å bry seg om innvandringspolitikken i landet. Men det er helt klart at ikke-vestlige stemmer neppe på SD, så det å fylle opp landet med dem er helt klart et bevisst valg fra politikerne på venstresiden for å få nok stemmer og styre igjen. Finnes det et annet parti med fornuftig innvandringspolitikk i Sverige enn SD? Jeg har iallefall ikke sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...