Gå til innhold

Avetar?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avataren min er heit, jeg er enda heitere, sånn er det bare. :sjarmor: Hvis noen lurer på det, kan de alltids spørre en av de KG-erne som kjenner meg RL. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avataren min er heit' date= jeg er enda heitere, sånn er det bare. :sjarmor: Hvis noen lurer på det, kan de alltids spørre en av de KG-erne som kjenner meg RL. :wink:

GreenSky er definitivt heitere enn avataren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry ikke helt sikker på hva det heter. men de registrerte brukerene som kan laste opp et bilde av seg selv. Hvorfor bruker dere et bilde en en kjent person? Har dere ikke bilde av dere selv, eller er dere så missfornøyde med dere selv, er det blyghet...

greit nok å bruke tegninger av ett eller annet. men jeg synes det er idiotisk å bruke bilde av en kjent person. F.eks kan bruke en humoristik tegning...men for guds skyld slutt å bruk bilder av kjente fjes. hva synes dere?

Ja, bevares du.

Hvorfor har noen agurk på brunosten?

Hvorfor gidder folk å snuse?

Hvorfor tror folk på gud?

Hvorfor er det så utrolig dårlig utbygd veinett i Norge?

Kan du svare meg på det?

For å svare på ditt spørsmål:

jeg er ikke interessert i å slenge ut masse meninger med et bilde av meg selv på et internett som kan lese av en hel verden. Det får da være grenser for nært og personlig. De aller fleste er nok med på den.

Da er det en fin løsning å velge bilde og avatar som en slags ytre image-bygger.

Tenk at enkelte mennesker ikke forstår sånt :roll:

Trodde det var innlysende, Dear Watson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Merkelig diskusjon egentlig. Avatarer er jo bare for gøy! Jeg synes det er tøft med alle de forskjellige kjendis-avatarene. Men det er jo bare min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...