Gjest anno Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Sorry ikke helt sikker på hva det heter. men de registrerte brukerene som kan laste opp et bilde av seg selv. Hvorfor bruker dere et bilde en en kjent person? Har dere ikke bilde av dere selv, eller er dere så missfornøyde med dere selv, er det blyghet... greit nok å bruke tegninger av ett eller annet. men jeg synes det er idiotisk å bruke bilde av en kjent person. F.eks kan bruke en humoristik tegning...men for guds skyld slutt å bruk bilder av kjente fjes. hva synes dere?
Gjest GreenSky Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Hvorfor er det idiotisk? Hvis noen synes det er fint, der det da helt i orden. Og hvis en ikke synes det er fint, regner jeg med at en velger noe annet. Det var dette her med å feie for sin egen dør, da. Ikke like lett alltid, det visst.
Gjest TomKrus Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 F.eks kan bruke en humoristik tegning...men for guds skyld slutt å bruk bilder av kjente fjes. hva synes dere? Så innmari teit å bruke en hummoristisk tegning, assa, hadde nok en annen gjest kommet og sagt da. Det er alltid noen som skal klage på ett eller annet.
Diaz Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Godt at jeg har brukt et bilde av meg selv
Gjest Emera Skrevet 24. september 2004 #6 Skrevet 24. september 2004 Lurer på hva gjesten synes om min avatar..? :klø: Den er tegnet da, men hun er jo en slags kjendis... Hun heter Fauna og er fe i Tornerose-filmen. Ganske kjent, hun...
Gjest trådstarter: Skrevet 24. september 2004 #7 Skrevet 24. september 2004 blir noe helt annet. den er fin den :-) Hvis du ikke har bile av deg selb, hvorfor finne bildet an en deilig berte, når du sikkert ser ut som den burugla? Synes du at du ligner på personen? ser du opp til den? hvorfor?
Gjest TomKrus Skrevet 24. september 2004 #8 Skrevet 24. september 2004 blir noe helt annet. den er fin den :-) Hvis du ikke har bile av deg selb, hvorfor finne bildet an en deilig berte, når du sikkert ser ut som den burugla? Synes du at du ligner på personen? ser du opp til den? hvorfor? Ja.
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 Man velger vel en avatar man syns er fin eller en som betyr noe for en selv! Ser ikke hva som er så galt med det! K
Gjest trådstarter: Skrevet 24. september 2004 #10 Skrevet 24. september 2004 hmmmm..joda takk for den :o
Diaz Skrevet 24. september 2004 #11 Skrevet 24. september 2004 hmmmm..joda takk for den :o Bare hyggelig og kunne hjelpe
Gjest Emera Skrevet 24. september 2004 #12 Skrevet 24. september 2004 blir noe helt annet. den er fin den :-) Hvis du ikke har bile av deg selb, hvorfor finne bildet an en deilig berte, når du sikkert ser ut som den burugla? Synes du at du ligner på personen? ser du opp til den? hvorfor? Ok, jeg skal finne et bilde som ligner på meg selv! Jeg har ikke noe bilde av meg selv å legge ut, men jeg kan da finne en kjendis som ligner! Sier folk, da... Bare vent litt... Hilsen "burugla..."
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2004 #13 Skrevet 24. september 2004 blir noe helt annet. den er fin den :-) Hvis du ikke har bile av deg selb, hvorfor finne bildet an en deilig berte, når du sikkert ser ut som den burugla? Synes du at du ligner på personen? ser du opp til den? hvorfor? Hvorfor har du ikke bilde av deg selv du da? Hvorfor gjemme seg som gjest? Ser du kanskje ut som en burugle selv?
Diaz Skrevet 24. september 2004 #14 Skrevet 24. september 2004 Hvorfor har du ikke bilde av deg selv du da? Hvorfor gjemme seg som gjest? Ser du kanskje ut som en burugle selv? Der sa du noe fella, Frem med ansiktet, gjest
Gjest trådstarter Skrevet 24. september 2004 #15 Skrevet 24. september 2004 nei...har vel stygt til normal utseende. Men har ikke mulighet for å laste opp filer her på jobb. ikke er jeg her så ofte at jeg har hatt behov for å registre meg heller.
Gjest trådstarter: Skrevet 24. september 2004 #17 Skrevet 24. september 2004 Er det deg da...? hhmmm..bildet så litt for profft ut..er det nok ei utvasket kjendis fra Hollywood eller?
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2004 #18 Skrevet 24. september 2004 Er det deg da...? hhmmm..bildet så litt for profft ut..er det nok ei utvasket kjendis fra Hollywood eller? Du er jo frekk som fanden selv jo. :evil: Hva vet du om det er henne, eller ikke? Du har jo ingen anelse hvem det er på bilde, men gir deg selv rettigheter til å snakke sånn for det. Sjokket over hvor frekk du er. :evil:
Gjest jan Skrevet 24. september 2004 #19 Skrevet 24. september 2004 hu si jo at hu sku legge ut bilde ta hu a ligna på
Gjest Emera Skrevet 24. september 2004 #20 Skrevet 24. september 2004 jan, du skjønte det! Neida, det er ikke meg, men ei "kjendisberte" jeg ligner "utrolig mye" på, ifølge flere jeg kjenner... Det er Patricia Heaton, eller Debra i "Everybody Loves Raymond," hvis noen skulle lure. Bildet ble litt uklart etter jeg forminsket det. (Dere andre, det ble litt teit dette da, men jeg kunne bare ikke dy meg... Spiller ingen rolle for meg om gjesten vår tror jeg ser ut som ei burugle. Men nå kan h*n jo vurdere sjøl... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå