Gå til innhold

Begynner å grine av nesten ingenting.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som går av meg. Bare ved vanlig snakk i hverdagen så får jeg tårer i øynene og sutrestemme nærmest helt tilfeldig. For eksempel vi hadde en matteprøve her om dagen og jeg og noen andre satt på skolen og diskutere hva som var rett svar på noen av oppgavene.

Jeg sier' C er riktig'. Enn annen sier: 'C er feil, det er A som er riktig'. Jeg får tårer i øynene, sutrestemme og forklarer hvorfor C er riktig og A er feil. C var riktig svar.

Jeg kan også begynne å sutre når jeg stiller vanlige spørsmål som hvor folk har vært og hvordan de har det. Dette fører ofte til at jeg får spørsmål som 'er alt ting greit?' som jeg til tider svar 'Ja, alt er greit' i en sutrende stemme med tårer som renner nedover kinnet mitt.

Problemet er jo at alt faktisk er greit og jeg bare gråter. Sutringen varer heller ikke så lenge og går gjerne brått over i løpet av sekunder. Altså tårer slutter å renne og stemmen blir normal igjen.

Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?

Anonymous poster hash: 51a46...299
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress, dårlig søvn, hormoner?

Anonymous poster hash: 81f75...42d
  • Liker 1
Skrevet

Går du på p-piller? De kan endre humøret ditt, spesielt hvis du nettopp har begynt på nye. 

Hvis ikke er alt den over meg sa grunner til at det kan være sånn. 

Hvordan er pusten din? Beveger magen seg eller er det bare brystet? 

Prøv å slapp av mer hvis du er med på veldig mye, kroppen tåler det ikke i lengden. 

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei vet ikke om det er noen trøst men jeg har det på samme måte i perioder,kan begynne å gråte med minste motgang og uten grunn i det hele tatt,jeg merker spesielt godt dette når jeg er sliten da kan tårene trille,har også opplevd et overgrep i ung alder som har preget meg veldig og jeg begynner ofte å gråte når jeg tenker på det,får negative tanker i hode som ikke er noe godt.Sliter med angs og depresjoner og går på medisiner for dette,tørr ikke tenke tanken på hvordan det ville vært uten.

Håper det ordner seg seg for deg,jeg skjønner godt hvordan det er å ha det slik

Lykke til og masse klemmer fra meg

Skrevet

Jeg har det sånn, det begynte for 2 år siden da jeg gikk på veggen. 

Mest sannsynlig er det fordi at du er sliten.. 

Anonymous poster hash: 1bebc...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...